Grupul Carrefour lansează oficial în România magazinul său online pentru produse alimentare şi de larg consum: www.carrefour-online.ro

26 iulie 2013

Carrefour a lansat primul în România un site de cumpărături online cu livrare la domiciliu pe partea de produse alimentare și de larg consum, magazin anunțat oficial astăzi, în cadrul unei conferințe de presă.

Grupul Carrefour lansează oficial în România magazinul său online pentru produse alimentare şi de larg consum: www.carrefour-online.ro

Carrefour a lansat primul în România un site de cumpărături online cu livrare la domiciliu pe partea de produse alimentare și de larg consum, magazin anunțat oficial astăzi, în cadrul unei conferințe de presă - www.carrefour-online.ro

 Platforma online este un serviciu adus clienților noștri, ajutând astfel la economia de timp pentru cei care au nevoie. Acest nou serviciu se integrează foarte bine în misiunea noastră: „Carrefour, pentru o viață mai bună!"

„Platforma de comerț online cuprinde în acest moment aproximativ 10.000 de produse, cu 3.000 mai multe decât la lansarea sa în urmă cu 3 luni. Lucrăm în mod continuu la extinderea gamei de produse puse la dispoziția clienților noștri.” a afirmat Radu Butufei, Director E-Commerce al Carrefour România.

Carrefour Online este un proiect de mare anvergură care a antrenat echipe din arii diferite de specializare, timp de un an și jumătate.

În urma plasării unei comenzi online, o echipă de profesioniști face selecția produselor din magazin, acordând o atenție deosebită fiecărui detaliu: prospețimea și integritatea produselor proaspete, termenele de valabilitate cât mai extinse și ambalarea specifică diferitelor tipuri de produse.

Platforma online este construită pe o bază de date de dimensiuni impresionante, fără precedent în România pentru acest tip de magazin, baza de date care conține poze cu produse, ingrediente, sfaturi de utilizare și de depozitare, indicații specifice de pe ambalaje, caracteristici nutriționale și alte informații legate de locul de proveniență sau de tipul de produs – bio, dietetic, etc.

Dezvoltarea magazinului online cu transport la domiciliu este un serviciu de calitate, prompt și bine securizat, construit cu unicul scop de a oferi clienților noștri o viață mai bună.

Despre Carrefour Romania S.A

Cu peste 9.900 de magazine în 33 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul 1 în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirmă ca un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienți din Europa, Asia și America Latină. Cu peste 3 miliarde de operațiuni la casă, prin intermediul tuturor activitaților sale, Grupul își asumă responsabilități economice, sociale și de mediu și garantează pentru calitatea produselor sale și securitatea clienților săi.
În România, Grupul Carrefour numără 121 magazine dintre care: 24 de hipermarket-uri „Carrefour”, 69 de supermarket-uri „Market”, 28 de magazine de proximitate „Express” și 1 website de comerț online: www.carrefour-online.ro.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Zitec oferă acces gratuit la Mirro, soluția sa de creștere a performanței echipei

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, recunoscut ca unul dintre cei mai apreciați angajatori din România, anunță că le va oferi companiilor doritoare, timp de trei luni, acces gratuit la aplicația Mirro, prima soluție completă de performance management din țară. În contextul în care din ce în ce mai mulți angajați sunt nevoiți s...

Citește tot arrow_forward

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward