How to Web Startup Spotlight: Premii de 20.000 USD pentru cele mai bune startup-uri din regiune

16 octombrie 2013

Intre 19 şi 22 noiembrie How to Web Startup Spotlight aduce împreună la Bucureşti experţi în tehnologie, antreprenori, investitori şi acceleratoare din întreaga lume. Startup-urile care dezvoltă produse inovatoare pot intra în cursa pentru premiile de 20.000 USD aplicând online la http://startupspotlight.co până duminică, 20 octombrie.

Intre 19 şi 22 noiembrie How to Web Startup Spotlight aduce împreună la Bucureşti experţi în tehnologie, antreprenori, investitori şi acceleratoare din întreaga lume. Startup-urile care dezvoltă produse inovatoare pot intra în cursa pentru premiile de 20.000 USD aplicând online la http://startupspotlight.co până duminică, 20 octombrie.

Organizat în paralel cu How to Web, Startup Spotlight este cea mai importantă competiţie şi program de mentorat pentru startup-uri din Europa Centrală şi de Est. Cele 32 de echipe finaliste vor interacţiona în mod direct cu mentori, investitori şi reprezentanţi ai unora dintre cele mai apreciate acceleratoare la nivel mondial, iar câştigătorii vor primi premii în valoare totală de 20.000 USD oferite de IXIA, partener principal al evenimentului.

Startup Spotlight se adresează startup-urilor în domeniul tehnologiei care au mai puţin de 2 ani de funcţionare, au dezvoltat cel puţin un prototip al produsului pe care îl pot prezenta în faţa audienţei şi nu au obţinut până în prezent o finanţare mai mare de 100.000 EUR. În cele 4 zile ale evenimentului finaliştii vor participa la workshop-uri practice, vor beneficia de sesiuni de mentorat şi vor avea întâlniri 1 la 1 cu investitori şi reprezentanţi ai acceleratoarelor. În plus, aceştia îşi vor exersa prezentările şi vor primi feedback în cadrul sesiunilor de pitching. Cele mai bune 8 echipe vor avea ocazia să îşi prezinte produsul pe scena principală a How to Web în faţa întregii audienţe a conferinţei.

Rezultatele ediţiei precedente a Startup Spotlight vorbesc de la sine. Din cele 32 de echipe participante provenind din 8 ţări CEE, 10 au încheiat contracte importante ca urmare a participării în program. Fie că au fost acceptate într-un accelerator, au primit o investiţie, au semnat un parteneriat sau au găsit un mentor sau un nou membru al echipei, Startup Spotlight a avut un impact semnificativ asupra dezvoltării lor ulterioare şi le-a ajutat să se crească mai rapid şi să acceseze oportunităţi importante. În plus, la 4 luni după eveniment alte 8 echipe erau în negocieri cu potenţiali parteneri, investitori sau acceleratoare.

Incrediblue, echipa câştigătoare a Startup Spotlight 2012, a primit o investiţie de la Open Fund, şi-a lansat produsul public şi a anunţat proiectul „Geeks on a boat” pe scena The Next Web din Amsterdam. „La o oră după ceremonia de premiere TechCrunch a publicat un articol despre rezultatele Startup Spotlight şi ne-au menţionat încă din titlu. În următoarele ore am primit peste 1000 de invitaţii pentru varianta beta a produsului. A fost incredibil!”, a declarat Georgios Gatos, Co-Fondator Incrediblue.

Nici ceilalţi câştigători nu s-au lăsat mai prejos. Gameleon, câştigător al IXIA Innovation Award, a fost acceptat la Eleven şi Mozilla Web Fwd, a încheiat un parteneriat cu SoftLayer şi a câştigat numeroase concursuri de pitching în Europa şi Statele Unite printre care se numără şi finala Intel Global Challenge. Echipa Mavenhut, proiect câştigător al celui mai bun pitch, a primit o investiţie de 500.000 EUR de la SOS Ventures şi unele dintre cele mai importante premii ale industriei, iar în octombrie 2013 produsul lor a ajuns în Top 100 Grossing Apps pe Facebook (topul aplicaţiilor care aduc cei mai mulţi bani).

Şi anul acesta Startup Spotlight urmează aceeaşi reţetă a succesului: 4 zile de workshop-uri, pitching, paneluri cu investitori şi reprezentanţi ai acceleratoarelor, sesiuni de mentorat şi întâniri 1 la 1 cu acceleratoare şi investitori din întreaga lume. Printre acceleratoarele care au confirmat până acum participarea la Startup Spotlight se numără TechStars, Seedcamp, Oxygen şi Wayra (UK), Rockstart (Olanda), Eleven şi LauncHub (Bulgaria), Startup Bootcamp (prezent în mai multe ţări europene), TechPeaks (Italia), Startup Wise Guys şi Startup Highway (Estonia), sau Hub:raum (Polonia).

Andrei Pitiş (Preşedinte ANIS), Radu Georgescu (Co-Fondator Avangate şi Gecad), Maxim Gurvitz (Partner, Teres Capital), Dan Lupu (Partner Early Bird Capital), Daniel Lynch (Partner 3TS Capital) şi Alan Clayton (Business Coach SOS Ventures) sunt doar o parte dintre investitorii şi mentorii de excepţie pe care îi vor întâlni participanţii Startup Spotlight.

Participarea la Startup Spotlight este gratuită pentru cele 32 de echipe care vor fi selectate în program. Înscrierile se realizează online la http://startupspotlight.co până duminică, 20 Octombrie. Aplicaţiile vor fi evaluate de un juriu de specialitate luând în considerare echipa şi experienţa acesteia, dimensiunea pieţei şi tendinţele actuale, validarea utilizatorilor, tracţiunea, fezabilitatea şi scalabilitatea produsului.

Programul Startup Spotlight are loc în paralel cu How to Web, cel mai important eveniment dedicat antreprenoriatului şi tehnologiei din Europa de Sud-Est. How to Web 2013 se desfăşoară în jurul conceptului cheie „Să creştem împreună” şi aduce în faţa unei audienţe estimate de peste 800 de persoane mai bine de 40 de vorbitori internaţionali de calibru de pe 4 continente. Agenda detaliată a evenimentului, lista tuturor vorbitorilor confirmaţi şi detaliile despre achiziţionarea biletelor pentru conferinţă sunt disponibile online la http://howtoweb.co. How to Web este un eveniment dezvoltat în parteneriat cu IXIA cu susţinerea X3, SoftLayer, Enterprise Ireland, Avangate, Microsoft, Hubraum, Twilio, Bitdefender, CyberGhost şi Banca Comercială Română.

Mediatizarea evenimentului este asigurată de parterii media principali Prove PR, Digi TV, Adevărul, Forbes România, Capital, Wall-Street.ro, Evenimentul Zilei, DAS Cloud, Revista Cariere, Ctrl-D, Start-ups.ro şi Entrpreneur.bg, si de partenerii media Economy.bg, Newtrend.bg, Digijtale, IT Dogadjaji, CEE Startups, Invendor.hu, Goal Europe, Akcees, IQ Ads, Computer World, PC World, Business Cover, Tech Cover, Business Woman, Gadget & Trends, Comunicaţii mobile, Market Watch, Business Review, Manager Express, România Liberă, Comunicatedepresă.ro, Zelist, Ejobs, Softlead, Romanian Startups şi Today Software Magazine.

Despre How to Web

How to Web se adresează inovatorilor în tehnologie, antreprenorilor web, dezvoltatorilor de produse și servicii în zona web, companiilor de outsourcing interesate de inovație, investitorilor și tuturor celor interesați de impactul tehnologiei asupra modului în care este modelat viitorul. Mai multe detalii despre evenimentul de anul acesta, precum și lista actualizată a vorbitorilor confirmați sunt disponibile pe site-ul conferinței: www.howtoweb.co.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Monitorizarea fermelor direct de pe telefon - control mai bun cu ajutorul tehnologiei

Inovația tehnologică este motorul din spatele agriculturii de precizie

Citește tot arrow_forward

Colorful.hr – solutii software pentru optimizarea proceselor tale cheie de HR, cu discount pentru clienții Softlead

Colorful.hr este una dintre cele mai cunoscute platforme in cloud pentru salarizare și managementul resurselor umane, folosită cu succes de peste 600 de companii din România.

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward