IT Trends 2015. Planuri, strategii, tendințe

11 Dec 2014

Anticiparea unor trenduri și implementarea strategiilor pe termen mediu și lung, conform unor experiențe anterioare, pare să fie un fenomen valid la final de an, atunci când presiunea bugetelor pare să facă loc relaxării încasărilor.

IT Trends 2015. Planuri, strategii, tendințe

Anticiparea unor trenduri și implementarea strategiilor pe termen mediu și lung, conform unor experiențe anterioare, pare să fie un fenomen valid la final de an, atunci când presiunea bugetelor pare să facă loc relaxării încasărilor. Cu toate acestea, publicațiile de profil din domeniul IT mizează pe importanța planificării noului an în funcție de trenduri, anticipări sau de rezultate clare desprinse din statistici.

Pentru anul 2015, Gartner punctează câteva direcții extrem de interesante, dar, cu siguranță, despre unele dintre ele am auzit încă de la finalul anului 2013 sau chiar mai demult.

Care sunt tendințele pentru piața locală?

O confirmare a  poziționării țării noastre pe harta tehnologiei este dată de faptul că cele mai multe dintre tendințele anunțate de Gartner se regăsesc în lista de obiective locale despre care se vorbește în România în ultimii ani. Dovadă stau și numeroasele start-up-uri care s-au lansat local și care încep să fie recunoscute la nivel global, ce promovează atât device-uri purtabile, cât și soluții software complete, dedicate companiilor, cu rol în organizare, gestionare și management.

Canalele digitale asupra cărora se va concentra atenția specialiștilor în marketing și comunicare rămân cele dedicate Social Media (YouTube, LinkedIn și Instagram au înregistrat creșteri semnificative ale numărului de utilizatori), Google (AdWords). De asemenea, vom vorbi tot mai des despre capacitatea brandurilor de a se promova prin conținut (“brands are publishers”), având în vedere permanent experiența consumatorilor. Și pentru că toate acestea au nevoie de o permanentă monitorizare și analiză, specialiștii în marketing își vor întoarce tot mai mult privirea spre instrumente de tip software care să ofere date complexe despre campanii, măsurarea reacțiilor sau anticipare.

Jason Miller, Senior Manager, Content Marketing în cadrul LinkedIn le lansează marketerilor provocarea de a lua în condiserare tot mai mult ideea de a scrie cod, pentru a putea înțelege și implementa strategii integrate de marketing.

Indiferent de direcția aleasă, relevanța tacticilor este esențială pentru fiecare companie în parte.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Revoluționarea comunicării, relației cu clienții și eficienței operaționale

GoIT este o companie internațională de educație tech pentru începători, lider de piață pe acest segment în CEE. În prezent, organizația numără aproximativ 300 de angajați, activează în țări precum România,...

Citește articolul