Modul de Promotii Mixte in HERMES Evolution

07 august 2013

Daca esti actor principal in aceasta lume concurentiala a afacerilor, fie ca esti producator, importator sau distribuitor, iar concurenta ta deruleaza o promotie pe care o resimti la modul cel mai dureros posibil in cifrele tale de vanzari, te vei gandi serios cum si cat de repede poti reactiona pentru a contracara pierderile.

Modul de Promotii Mixte in HERMES Evolution

Daca esti actor principal in aceasta lume concurentiala a afacerilor, fie ca esti producator, importator sau distribuitor, iar concurenta ta deruleaza o promotie pe care o resimti la modul cel mai dureros posibil in cifrele tale de vanzari, te vei gandi serios cum si cat de repede poti reactiona pentru a contracara pierderile. Curand te vei intreba: ce instrumente am la dispozitie pentru a implementa si controla derularea propriilor actiuni promotionale, pe tot lantul de distributie? Nu sunt multe alternative, insa …

Transart propune o solutie profesionala, imbogatita functional prin integrarea noului modul de Promotii Mixte in sistemul HERMES Evolution – cel mai performat sistem mobil de automatizare a fortei de vanzare (SFA) din Romania. Functionalitatile dezvoltate in noul modul de Promotii Mixte permit, pe de o parte, modelarea si implementarea tuturor promotiilor uzuale folosite in prezent in FMCG. Pe de alta parte, acestea deschid calea spre inovare oferind producatorilor si distribuitorilor, din orice industrie, instrumentele necesare pentru a transpune in practica cele mai neobisnuite idei de promotii.

Caracteristici si beneficii oferite

Modulul Promotii Mixte permite definirea flexibila si intuitiva a promotiilor mixte cantitative. Acest tip de promotii, cunoscute si sub denumirile de pachete promotionale sau promotii pe multimi de produse, combina de regula diferite cantitati de produse comandate, cu bonificatii complexe de tip cantitativ, valoric sau procentual.

Orice promotie imaginata de producator poate fi acum sustinuta si pusa in practica de distribuitorul care foloseste HERMES Evolution, prin modulul de Promotii Mixte. Datorita usurintei alegerii numarului de produse si definirii numarul de conditii si/sau de bonificatii care pot fi combinate pentru a defini o promotie, numarul promotiilor ce pot fi imaginate este teoretic nelimitat iar flexibilitatea in definirea acestora este maxima.

  • La nivel managerial se asigura:    
    • control complet al definirii promotiilor cu toate caracteristicile si proprietatile aferente;
    • controlul stocurilor de gratuitati si al bonificatiilor acordate;
    • un set de rapoarte prin care se pot evidentia toate detaliile referitoare la performanta promotiilor pe parcursul derularii acestora.
  • Imbunatateste relatia producator-distribuitor prin simplificarea modului de definire si aplicare a promotiilor pe intreg lantul de distributie: Producator/Importator – Distribuitor – KA / Magazin – Client;
  • Promotiile mixte pot beneficia de doua proprietati extrem de utile, datorita frecventei cu care sunt intalnite in practica: exclusivitate si iterativitate (vezi si detalii tehnice mai jos);
  • Utilizare simpla si intuitiva pe terminalul mobil (pocket, smartphone, tableta): acordarea unei promotii se realizeaza prin filtrarea promotiilor active si bifarea/selectarea promotiei dorite.

Viziune

Pozitionarea corecta, comunicarea sistematica si actiunile promotionale de impact sunt aspecte esentiale in procesul de branding si un element esential de suport al vanzarii pentru orice afacere. Optimizarea vanzarilor este insa mai degraba rezultatul diferentierii in piata – o combinatie intre branding, pozitionare, comunicare si activare bazata pe promotii. Comunicarea si promotiile trebuie insa sa ajunga fie concretizate in clienti noi, deci finalizate de catre oamenii de vanzari. O forta de vanzari bine coordonata, motivata si echipata cu instrumentele adecvate, impreuna cu o logistica pe masura - care asigura disponibilitatea stocurilor de produse acolo unde este necesar, pot face diferenta intre succesul sau esecul celei mai stralucite strategii de marketing in distributia traditionala.

Detalii tehnice utile

Pachetele promotionale sunt promotii ce presupun o combinatie fixa de produse, care pot fi adaugate in comanda si care atunci cand sunt satisfacute conditiile promotiei (de regula un numar minim de bucati/SKU comandat) ofera dreptul la gratuitati sau bonificatii (valoare sau procent) din alte combinatii fixe de produse.

Promotiile pe multimi de produse presupun combinatii fixe de multimi de produse care odata adaugate in comanda, dau dreptul la selectarea unei variante de bonusare dintre cele disponibile.
Varianta de bonusare aleasa reprezinta o combinatie de produse/multimi de produse acordate gratis ca rezultat al negocierii agent-client. Variantele de bonusare pot fi construite ca fiind: (a) combinatii fixe de produse, (b) combinatii de produse aflate in componenta anumitor multimi din interiorul si/sau din afara conditiei promotiei si (c) combinatii fixe de multimi de produse cu bonificatie valorica sau procentuala.

Proprietatea de exclusivitate se refera la “exclusivitatea” fata de discounturile acordate asupra produselor incluse in conditia/bonusul promotiei. Asupra produselor ce fac parte dintr-o promotie exclusiva nu se mai aplica alte discounturi contractuale sau de cash. In practica, asta implica dezactivarea oricarui discount de linie sau global acordat anterior in momentul aplicarii promotiei exclusive pe aceste produse. In schimb, o promotie care este iterativa va putea fi aplicata de mai multe ori, succesiv, in cadrul aceleiasi comenzi, fapt extrem de util atunci cand se doreste facilitarea acordarii promotiilor si pentru comenzi mai mari.

Despre Transart

Transart este unul dintre principalii furnizori de solutii software complete ERP,  SFA,  BI si WMS pentru companiile care desfasoara activitati de import, comert si distributie, solutii optimizate din perspectiva raportului pret/beneficii oferite. Principalele produse Transart pentru piata romaneasca sunt: HERMES Evolution, B-ORG ERP, Neomanager, BI Adviser, solutii din gama WMS si TPOS/CCM Suite.

Viabilitatea produselor Transart este dovedita si de stabilitatea relatiilor de colaborare cu importante companii multinationale din regiune: Unilever South-Central Europe, Molson Coors Central Europe (Croatia, Ungaria, Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Cehia, Bosnia & Hertegovina), Mondelez | Kraft Foods (Romania, Turcia, Bulgaria, Serbia, Croatia, Slovenia), A&D Pharma & Mediplus (Ungaria, Romania si Bulgaria), Heineken Romania, Walmark Romania, Arctic Romania, Beko Rusia, Johnson & Johnson (Romania, Bulgaria si Slovenia), Julius Meinl Romania, Tymbark Maspex Romania, Strauss Romania, Delta Medical Ucraina sau Unibra Rwanda.

Transart - The Business Software Company

#1 în Romania pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzari și merchandising. Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri. Dispunand de o gamă completă de aplicații profesionale proprii  - B-Org ERP, HERMES SFA, BI Adviser și Warehouse Manager, Transart propune un sistem stabil, verif...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
Warehouse Manager

Doresti sa castigi timp la operarea intrarilor si iesirilor de marfa? Vrei eficienta, rapiditate si exactitate in inventariere? Intampini probleme legate de corectitudinea stocurilor din cauza erorilor frecvente pe care le fac anagajatii din depozit ...

Citește tot arrow_forward
BI Adviser

Produs din categoria Business Intelligence (BI), BI Adviser este un instrument vital pentru managementul unei companii care utilizează o aplicaţie din gama ERP furnizată de Transart. Instrument de tip „dashbo...

Citește tot arrow_forward
Transart ERP: B-Org & Neomanager

Platforma Transart ERP include B-Org ERP si Neomanager - doua aplicatii robuste, stabile ce vizeaza intreg spectrul de companii romanesti, cu preturi adaptate in functie de nevoile si complexitatea afacerii. Cu toate ca din punct de vedere tehnic apl...

Citește tot arrow_forward
HERMES SFA

HERMES SFA este #1 in Romania - aplicatie mobila pentru automatizarea fortei de vanzare & merchandising, Hermes SFA este folosita in prezent de peste 6500 utilizatori, inclusiv de companii multinationale de top, in 22 tari. Aplicatia HERMES, d...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

Romanian Software, unul dintre liderii pietei romanesti de solutii software dedicate resurselor umane, a lansat in Cloud platforma colorful.hr. Platforma este specializata in salarizarea, recrutarea si administrarea resurselor umane si vine in sprijinul companiilor mici si mijlocii, care doresc sa isi automatizeze o parte din activitatile aferente departamentelor de HR.

Citește tot arrow_forward

Digitalizarea elimină munca repetitivă din cadrul companiei Clini-Lab cu până la 80%

Principalele diferențe pe care le aduce digitalizarea în comparație cu procesele clasice de management sunt, în primul rând, legate de eficiență și o disponibilitate mult mai bună a informației, atât pentru manageri, cât și pentru angajați.Digitalizarea aduce beneficii care se văd în zona operațională, prin introducerea unor fluxuri clare și control...

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward