Modul de Promotii Mixte in HERMES Evolution

07 Aug 2013

Daca esti actor principal in aceasta lume concurentiala a afacerilor, fie ca esti producator, importator sau distribuitor, iar concurenta ta deruleaza o promotie pe care o resimti la modul cel mai dureros posibil in cifrele tale de vanzari, te vei gandi serios cum si cat de repede poti reactiona pentru a contracara pierderile.

Modul de Promotii Mixte in HERMES Evolution

Daca esti actor principal in aceasta lume concurentiala a afacerilor, fie ca esti producator, importator sau distribuitor, iar concurenta ta deruleaza o promotie pe care o resimti la modul cel mai dureros posibil in cifrele tale de vanzari, te vei gandi serios cum si cat de repede poti reactiona pentru a contracara pierderile. Curand te vei intreba: ce instrumente am la dispozitie pentru a implementa si controla derularea propriilor actiuni promotionale, pe tot lantul de distributie? Nu sunt multe alternative, insa …

Transart propune o solutie profesionala, imbogatita functional prin integrarea noului modul de Promotii Mixte in sistemul HERMES Evolution – cel mai performat sistem mobil de automatizare a fortei de vanzare (SFA) din Romania. Functionalitatile dezvoltate in noul modul de Promotii Mixte permit, pe de o parte, modelarea si implementarea tuturor promotiilor uzuale folosite in prezent in FMCG. Pe de alta parte, acestea deschid calea spre inovare oferind producatorilor si distribuitorilor, din orice industrie, instrumentele necesare pentru a transpune in practica cele mai neobisnuite idei de promotii.

Caracteristici si beneficii oferite

Modulul Promotii Mixte permite definirea flexibila si intuitiva a promotiilor mixte cantitative. Acest tip de promotii, cunoscute si sub denumirile de pachete promotionale sau promotii pe multimi de produse, combina de regula diferite cantitati de produse comandate, cu bonificatii complexe de tip cantitativ, valoric sau procentual.

Orice promotie imaginata de producator poate fi acum sustinuta si pusa in practica de distribuitorul care foloseste HERMES Evolution, prin modulul de Promotii Mixte. Datorita usurintei alegerii numarului de produse si definirii numarul de conditii si/sau de bonificatii care pot fi combinate pentru a defini o promotie, numarul promotiilor ce pot fi imaginate este teoretic nelimitat iar flexibilitatea in definirea acestora este maxima.

Viziune

Pozitionarea corecta, comunicarea sistematica si actiunile promotionale de impact sunt aspecte esentiale in procesul de branding si un element esential de suport al vanzarii pentru orice afacere. Optimizarea vanzarilor este insa mai degraba rezultatul diferentierii in piata – o combinatie intre branding, pozitionare, comunicare si activare bazata pe promotii. Comunicarea si promotiile trebuie insa sa ajunga fie concretizate in clienti noi, deci finalizate de catre oamenii de vanzari. O forta de vanzari bine coordonata, motivata si echipata cu instrumentele adecvate, impreuna cu o logistica pe masura - care asigura disponibilitatea stocurilor de produse acolo unde este necesar, pot face diferenta intre succesul sau esecul celei mai stralucite strategii de marketing in distributia traditionala.

Detalii tehnice utile

Pachetele promotionale sunt promotii ce presupun o combinatie fixa de produse, care pot fi adaugate in comanda si care atunci cand sunt satisfacute conditiile promotiei (de regula un numar minim de bucati/SKU comandat) ofera dreptul la gratuitati sau bonificatii (valoare sau procent) din alte combinatii fixe de produse.

Promotiile pe multimi de produse presupun combinatii fixe de multimi de produse care odata adaugate in comanda, dau dreptul la selectarea unei variante de bonusare dintre cele disponibile.
Varianta de bonusare aleasa reprezinta o combinatie de produse/multimi de produse acordate gratis ca rezultat al negocierii agent-client. Variantele de bonusare pot fi construite ca fiind: (a) combinatii fixe de produse, (b) combinatii de produse aflate in componenta anumitor multimi din interiorul si/sau din afara conditiei promotiei si (c) combinatii fixe de multimi de produse cu bonificatie valorica sau procentuala.

Proprietatea de exclusivitate se refera la “exclusivitatea” fata de discounturile acordate asupra produselor incluse in conditia/bonusul promotiei. Asupra produselor ce fac parte dintr-o promotie exclusiva nu se mai aplica alte discounturi contractuale sau de cash. In practica, asta implica dezactivarea oricarui discount de linie sau global acordat anterior in momentul aplicarii promotiei exclusive pe aceste produse. In schimb, o promotie care este iterativa va putea fi aplicata de mai multe ori, succesiv, in cadrul aceleiasi comenzi, fapt extrem de util atunci cand se doreste facilitarea acordarii promotiilor si pentru comenzi mai mari.

Despre Transart

Transart este unul dintre principalii furnizori de solutii software complete ERP,  SFA,  BI si WMS pentru companiile care desfasoara activitati de import, comert si distributie, solutii optimizate din perspectiva raportului pret/beneficii oferite. Principalele produse Transart pentru piata romaneasca sunt: HERMES Evolution, B-ORG ERP, Neomanager, BI Adviser, solutii din gama WMS si TPOS/CCM Suite.

Viabilitatea produselor Transart este dovedita si de stabilitatea relatiilor de colaborare cu importante companii multinationale din regiune: Unilever South-Central Europe, Molson Coors Central Europe (Croatia, Ungaria, Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Cehia, Bosnia & Hertegovina), Mondelez | Kraft Foods (Romania, Turcia, Bulgaria, Serbia, Croatia, Slovenia), A&D Pharma & Mediplus (Ungaria, Romania si Bulgaria), Heineken Romania, Walmark Romania, Arctic Romania, Beko Rusia, Johnson & Johnson (Romania, Bulgaria si Slovenia), Julius Meinl Romania, Tymbark Maspex Romania, Strauss Romania, Delta Medical Ucraina sau Unibra Rwanda.

#1 în Romania pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzari și merchandising. Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri. Dispunand de o gamă completă de aplicații profesionale proprii  - B-Org ERP, HERMES SFA, BI Adviser și Warehouse Manager, Transart propune un sistem stabil, verificat, integrat într-o platformă ERP de top, perfect adaptată la legislația si la specificul pieței din Romania.

Oferind aplicatii stabile si ergonomice cu grad ridicat de adaptabilitate la specificul afacerii, Transart a castigat increderea mai multor companii multinationale de prestigiu. Astfel, sistemele mobile din gama HERMES SFA precum si o serie de proiecte la cheie dezvoltate de Transart pe zona de Business Intelligence sunt utilizate astăzi în 24 de tari.

Societatea TRANSART are birouri comerciale in Bucuresti, Iasi si Timisoara, sediul si centrul de dezvoltare software fiind in Cluj-Napoca. Avand o colaborare foarte buna cu Universitatea Babes-Bolyai din Cluj Napoca, absolventii acesteia sunt principala sursa de recrutare de personal pentru firma TRANSART.

Experienta firmei acopera o arie vasta in domeniul IT:

• solutii pentru automatizarea fortei de vanzare (SFA)
• solutii software pentru distributie si retail
• solutii software pentru logistica si sisteme de management al depozitelor
• solutii in domeniul “Business Intelligence”
• aplicatii web
• dezvoltarea de software outsourcing pentru pietele externe
• sisteme pentru managementul afacerilor

Principalele domenii acoperite de TRANSART in dezvoltarea de software outsourcing (SDO) sunt:

• project management
• analiza de business si consultanta
• proiectarea si dezvoltarea aplicatiilor
• instalarea on-site a sistemelor software
• realizarea integrala de produse software, bazata pe specificatiile clientului
• documentatie tehnica si de utilizator
• training si consultanta
• asistenta tehnica, mentenanta si service

Viziunea Transart

  • Pornim cu o fundație solidă, facem lucrurile temeinic, verificăm o data în plus și suntem atenți la detalii.
  • Pentru noi este importantă stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clienților noștri, stabilitatea produselor pe care le livrăm.
  • Facem lucrurile ca pentru noi: trainic, temeinic, alegând cele mai potrivite tehnologii, platforme și echipamente.
  • Suntem deschiși la îmbunătățiri, dar conservatori când vine vorba de afectarea performanței și stabilității produselor noastre.
  • Livrăm soluții adaptabile la nevoile clientului, soluţii ce sunt puse în valoare prin spiritul ThinkClient! al echipelor de analiza, dezvoltare, testare, implementare si suport.
  • Lucrăm în echipă și creștem împreună cu clienții noștri.
Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul