MOL își digitalizează achizițiile cu SAP Ariba

25 Sep 2020

SAP anunță că grupul petrolier MOL a ales soluțiile SAP Ariba pentru digitalizarea operațiunilor de achiziții la nivel global, în scopul creșterii transparenței proceselor și standardizării relației cu furnizorii.

MOL își digitalizează achizițiile cu SAP Ariba
„Toate beneficiile obținute în urma digitalizării cu soluțiile SAP Ariba în timpul proiectului pilot au fost și mai evidente după ce am asistat la fragilitatea lanțurilor de aprovizionare din această industrie în primele zile ale pandemiei COVID-19. Prin intermediul soluțiilor SAP Ariba putem eficientiza colaborările cu furnizorii, gestionând baza de date a subcontractanților noștri la nivel central, reducând termenele de livrare a achizițiilor, îmbunătățind transparența și fiabilitatea datelor și proceselor, automatizând multe dintre activitățile efectuate anterior prin introducere manuală a datelor și, foarte important, consolidându-ne evoluția în domeniul achizițiilor”, a declarat Péter Labancz, Chief Procurement Officer în cadrul MOL Group.

Digitalizarea Achizițiilor cu soluțiile SAP Ariba reprezintă următorul pas din planul strategic de digitalizare a Grupului MOL, ce vizează adoptarea noilor tehnologii digitale și automatizarea proceselor de afaceri. Proiectul constă într-o extindere a utilizării soluțiilor SAP de planificare a resurselor companiei (ERP) și de gestionare a resurselor umane. Astfel, cu soluțiile SAP Ariba, inclusiv SAP Ariba Strategic Sourcing Suite și SAP Ariba Commerce Automation, MOL Group își propune următoarele:

„Pentru companiile mari precum MOL, procesele de achiziții devin din ce în ce mai complexe. În această perioadă caracterizată de întreruperi imprevizibile, platformele digitale oferă o soluție eficientă pentru gestionarea unor supply chain-uri complexe, oferind agilitate, eficiență și transparență de-a lungul întregului proces, determinând, totodată, reduceri de costuri și relații îmbunătățite cu furnizorii”, a declarat Chad Crook, Senior VP și Global Head of Customer Engagement and Adoption, SAP Procurement Solutions.

SAP Ariba oferă grupului MOL o soluție digitală modernă, ce contribuie la maximizarea eficienței achizițiilor și îmbunătățirea colaborării cu furnizorii. Compania va beneficia, de asemenea, de accesul la Ariba Network, una dintre cele mai mari rețele digitale de afaceri din lume, ce conectează peste cinci milioane de companii din 190 de țări și rulează anual tranzacții de peste 3,46 trilioane de dolari.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul