Oracle a achiziționat Front Porch Digital

17 septembrie 2014

Oracle își îmbogățește portofoliul cu o importantă soluție de administrare a unor cantități masive de date bogate în conținut media.

Oracle a anunțat semnarea unui acord de preluare a Front Porch Digital, un furnizor de soluții de administrare a datelor care ajută companiile să migreze, să administreze și să monetizeze colecțiile mari de informații digitale cu conținut media.

Tehnologiile de date furnizate de către Front Porch Digital ajută firmele să manevreze cu ușurință volumele tot mai mari de conținut media digital precum filmele de înaltă definiție, show-urile TV, imagini sau fluxuri video de monitorizare livrate în timp real.

“Vom continua să dezvoltăm succesul obținut de Front Porch Digital, care completează soluțiile de stocare de mare performanță ale Oracle. Organizațiile au nevoie de asemenea aplicații pentru a gestiona și monetiza bunurile valoroase”, spune John Fowler, Executive Vice President, Oracle Systems.

“Suntem încântați să ne alăturăm Oracle pentru a continua parteneriatul dintre cele două companii”, a declarat Mike Knaisch, CEO, Front Porch Digital.

Peste 550 de organizații din multiple industrii din întreaga lume se bazează pe Front Porch Digital pentru a se asigura de disponibilitatea și accesibilitatea content-ului, inclusiv A&E Television, BBC, Discovery Communications, U.S. Library of Congress și NASCAR. În total, Front Porch Digital administrează peste 750 de petabytes de conținut digital.

Împreună, Oracle și Front Porch Digital vor ajuta organizațiile să gestioneze mult mai eficient complexitatea în creștere a proceselor de migrație, integrare, stocare și livrare a unui content media bogat.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Eșecul AVON în implementarea aplicației de management a comenzilor

Efectele eșecului au fost direct resimțite de agenții de vânzări, precum și la nivelul fluxului general dedicat, inclusiv în pierderile companiei (resurse de timp, costuri de achiziție, implementare, training angajați etc.).Aceasta nu a fost singura problemă de acest fel a companiei AVON, cu 2 ani în urmă, subsiduara din Brazilia a gigantului având parte de un eșe...

Citește tot arrow_forward

56% dintre organizațiile din România ar apela prima dată la furnizorul lor de securitate cibernetică, după un atac

Pe de altă parte, conștientizarea provocărilor cu care se confruntă investigatorii cibernetici în munca lor îi determină pe factorii decidenți din domeniul IT, din organizațiile din Europa, să înțeleagă nivelul de pregătire necesar pentru a le face față în fiecare zi, peste jumătate dintre participanți (51%, respectiv 56%, în România) declarâ...

Citește tot arrow_forward

Implementare abas ERP la SC Apulum SA Alba Iulia

Situatia initiala Aplicatii dezvoltate intern pentru Vânzari, Achizitii, Gestiune stocuri, Normare/Salarizare.Aplicatie separate (dezvoltata de furnizor local) pentru ContabilitateCele doua aplicatii nu erau conectate între ele, astfel ca datele se operau de doua ori.Situatia initiala Punct forte: se utiliza scanare etichete cu coduri de bara la intrarea în stoc a produselor fini...

Citește tot arrow_forward