Peste 800 de proiecte de marketing gestionate de Mercury360 prin JobRouter

17 Feb 2021

Transferul activităților complexe în mediul digital face posibilă economia de timp și de bani. Soluția ce are în vedere reducerea costurilor, confirmată de 52% din managerii din România, este integrarea noilor tehnologii în procesele și operațiunile curente, conform studiului Barometrul digitalizării în companiile din România 2020, realizat de Valoria.

Peste 800 de proiecte de marketing gestionate de Mercury360 prin JobRouter

Procesul de personalizare și digitalizare a fluxurilor de lucru necesită timp și implicare, însă beneficiile pe termen mediu și lung sunt incontestabile. Pentru o companie care derulează anual aproximativ 1000 de proiecte de marketing, cu implementare în zeci de orașe din țară, automatizarea proceselor este soluția ideală.

Mercury360, una dintre agențiile de publicitate de top din România, a început în anul 2018 optimizarea proceselor alături de echipa noastră. Deși anterior au existat unele automatizări de procese în diverse platforme, precum Sharepoint, acestea nu permiteau transpunerea unor activități extrem de vaste, așa cum este posibil în platforma de optimizare a proceselor, JobRouter. Până în prezent, peste 800 de proiecte au fost gestionate de oamenii implicați în procesele optimizate în platforma digitală JobRouter, principalele operațiuni vizate fiind cele din departamentul financiar și logistic. 

Digitalizarea oferă vizibilitate în timp real asupra costurilor

Deciziile privind optimizarea costurilor sunt îngreunate în principal de lipsa vizibilității asupra cheltuielilor și profitabilității proiectelor. Aceasta a fost, de altfel, și una dintre nevoile identificate de experții noștri în digitalizarea proceselor de business în etapa de analiză.

Personalizarea fluxurilor financiare specifice proiectelor de marketing (bugete, avansuri, deconturi și carduri de combustibil) a adus îmbunătățiri substanțiale în modul de lucru, facilitând:

Rezultate similare sunt așteptate și în cazul digitalizării fluxului de logistică, unde principala provocare a fost lipsa unor date centralizate care să reflecte în timp real situația stocurilor din depozite. Deși există numeroase aplicații de logistică pe piață, specificul domeniului publicității presupune pentru fiecare promoție numeroase materiale sau mostre unice care se distribuie câștigătorilor, astfel încât de foarte puține ori acestea revin în depozit. În acest context, într-un an pot fi mii și zeci de mii de categorii de produse, în permanentă schimbare, ceea ce determina dificultăți mari în obținerea evidenței lor.  

Beneficiile vizibile până în acest moment ale fluxului de logistică dezvoltat în platforma de optimizare a proceselor JobRouter sunt:

Rezultatele se vor vedea în a doua jumătate a anului viitor [n.n. 2021], estimarea noastră fiind că vom obține economii și vânzări suplimentare pe serviciile de logistică de peste 100.000 de euro anual din faptul că vom elimina timpul pierdut să identificăm unde sunt stocurile sau să clarificăm situații de contradicții care pot să apară în desfășurarea activităților și vom putea factura clienților întreaga sumă aferentă serviciilor logistice prestate”, declară Brăduț Stanciu, Chief Financial Officer of Mercury360

Procesul de transformare digitală din cadrul Mercury360 și rezultatele obținute pot fi urmărite cu ușurință în studiul de caz disponibil aici:

https://tinyurl.com/accesStudiuMercury360

Aceste informații au fost publicate inițial pe pagina Medium a companiei noastre și pot fi identificate aici: https://tinyurl.com/accesBlogStudiuDeCazMercury360  

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.

Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platfome cu mii de utilizatori în momentul de față, la nivel internațional: JobRouter și DocuWare.

Scurt istoric al companiei:

1989 – S-a înființat grupul Beck et al. în Germania

2005 – S-a deschis filiala Beck et al. în Cluj-Napoca, România având ca principal obiectiv acordarea de servicii de suport IT pentru proiectele internaționale

2010 – Serviciile oferite s-au diversificat înspre consultanță de business, implementare proiecte de digitalizare și suport în utilizarea optimă a produselor

2011 – Partener autorizat DocuWare – produs recunoscut de Gartner, Nucleus și alte companii de analiză de piață, ca unul dintre cele mai bune produse de management al documentelor pentru companiile care au ca obiectiv digitalizarea documentelor

2012 – Partener autorizat JobRouter – una dintre cele mai versatile platforme de automatizare a proceselor si data management, potrivită companiilor care au ca obiectiv creșterea eficienței prin digitalizarea proceselor

2020 – Având 40 de angajați și 20 de proiecte implementate ne conturăm rolul de partener de încredere pentru accelerarea digitalizării afacerilor.

 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul