JobRouter este platforma flexibilă și sigură de gestionare a proceselor, care rezolvă orice cerință a departamentelor din companie: IT, Financiar, Vânzări&Marketing, Producție, Relații Clienți, Management.
JobRouter permite, pas cu pas, transformarea digitală completă a unei companii. Indiferent de industrie, se personalizează și integrează cu alte sisteme. Utilizatorii beneficiază de automatizarea proceselor, recunoașterea inteligentă a datelor și documentelor, gestionarea și arhivarea lor.
Sistemul JobRouter poate fi conectat la sisteme interne și externe ale companiei pentru comunicarea eficientă și transferul datelor. Folosind regulile de acces și procedurile afacerii, JobRouter crește productivitatea, transparența și controlul în întreaga organizație. Platforma noastră de automatizare a proceselor digitale permite desfășurarea proceselor încrucișate și adaptabile rapid, precum și lucrul de pe mobil, local dar și în Cloud.
Iata care sunt beneficiile utilizării acestei aplicatii de tip BPM:
- Identificarea simplă și rapidă informațiilor
- Accesul de pe orice tip de dispozitiv, de oriunde în platformă
- Adaptarea designului platformei la etapele specifice activității
- Accesul restrictiv și sigur asupra informațiilor
- Înștiințarea prin notificări specifice
Caracteristicile soluției JobRouter sunt:
- Flexibilă
- Stabilă și sigură
- Fără module opționale
- Termene scurte de dezvoltare
- Asigură securitatea
Avantajele JobRouter sunt:
- Când au loc dezvoltări noi sistemul funcționează productiv
- Personalizarea unei activități în platformă durează maxim 3-5 zile
- Oferă predictibilitatea timpilor și a costurilor
- Fără limitări cu privire la licențe – pachetul conține 300 de utilizatori
- Fără limitări de folosință
Iata cateva exemple de procese digitizate prezente in cadrul aplicatiei:
- Managementul deplasărilor, deconturilor și concediilor
- Gestiunea comenzilor și a stocurilor
- Gestionarea bugetelor
- Sistem de ticketing cu intervenții pe teren
- Managementul taskurilor
- Registratura electronică
- Măsurarea satisfacției clienților
- Notificări automate
- Versionare procese
- Simulare procese
- Comparator privind versiunile de procese
- Execuția proceselor
- Creare de formulare
- Comunicare internă
- Import date istorice
- Jurnalizare activități
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe calculator/server - Linux
- Instalare pe calculator - MacOS
- SaaS
- On premises
- Windows
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
- Da, prin standarde
- Curs
- Webinar
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
- Versiune de trial
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
Procese de business
- hârtia va fi înlocuită de fluxuri de lucru electronice
- avantajul principal va fi sporirea vitezei de execuție, care conduce implicit la creșterea productivității
- deciziile, controlul sau raportarea vor deveni mult mai sigure, simple și veți economisi timp
Planificator de buget
- bugetul aprobat va fi încărcat în sistem iar fiecare utilizator va putea vedea secțiunea lui în funcție de drepturile sale corespunzătoare de acces
- bugetul poate fi actualizat la data de rectificare de buget, folosind un mecanism de import/export
Managementul furnizorilor
- informațiile privind furnizorii pot fi gestionate prin intermediul acestui modul sau pot fi preluate din sistemul ERP sau alte baze de date
Contabilitate
- acest modul oferă posibilitatea de a ține evidența contabilă asupra documentelor financiare primite sau ieșite
- modulul ajută departamentul de contabilitate să verifice starea de aprobare a documentelor înainte de a lua acțiune asupra plății
Raportare
- conform parametrilor gestionate de toate modulele ETS, pot fi create multe rapoarte utile precum: angajament de plată, planificator de plată, planificator trezorerie, etc
Feature-uri importante
- Designer pentru procese de lucru - ușor de proiectat și configurat procesele de lucru
- Decizie într-o privire - un singur document care conține toate informațiile necesare pentru luarea deciziei
- Alarme vizuale (de ex: roșu în cazul în care există un conflict cu regurile de afaceri)
- Pas decizie automată la fluxul de lucru - conform regulilor de business sau altor condiții
- Integrare cu alte aplicații (de ex: ERP) pentru transferul de date bidirecțional
- Integrarea funcționalității e-mail:
- Notificări prin e-mail (de ex: document aprobat, cerere de aprobare)
- Executarea task-urilor direct din e-mail (aprobă, respinge, cerere de modificare)
- Disponibil pentru MS Outlook, web e-mail, sau smartphone - fără instalare
- Curs valutar - serviciu importat automat de la Banca Națională
- Delegare - atribuire inclusivă pentru diferite roluri
- Alarme - de ex: pentru contractele cu dată de expirare de mai puțin de 30 de zile
- Privire de ansamblu în timp real asupra proceselor de lucru - cu includerea următoarei persoane de decizie
- Raportare în timp real
Semnătura electronică
- controlul fluxurilor de lucru automatizate în cadrul proceselor de semnare, de la pregătire și execuție până la finalizarea procesului de semnare
- permite adăugarea semnăturii electronice în orice proces optimizat și lansarea oricăror subprocese în cadrul procesării semnăturii
- accesul la documentația completă a tuturor etapelor intermediare, a persoanelor implicate și a acțiunilor efectuate
- arhivarea documentelor în cazul unui audit
- reducerea interogărilor și provocărilor de conformitate prin procese și notificări clare
Solicită un demo pentru JobRouter
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația JobRouter completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!