Pinterest adaugă o nouă funcționalitate platformei de socializare în direcția comerțului electronic

16 februarie 2015

Una dintre cele mai cunoscute platforme sociale dedicate distribuirii de imagini anunță introducerea butonului specific achiziției de produse (buy), fără a abandona platforma. Lansarea funcționalității este prevăzută pentru următoarele 6 luni ale acestui an, pornind cu o versiune de tip trial.

Pinterest adaugă o nouă funcționalitate platformei de socializare în direcția comerțului electronic

Una dintre cele mai cunoscute platforme sociale dedicate distribuirii de imagini anunță introducerea butonului specific achiziției de produse (buy), fără a abandona platforma. Lansarea funcționalității este prevăzută pentru următoarele 6 luni ale acestui an, pornind cu o versiune de tip trial.

Direcția dedicată dezvoltării acestui segment, prin oferirea posibilității de a cumpăra produse și servicii prin intermediul platformelor de tip Social Media este intens promovată și de Facebook. Trecerea de la o platformă care doar listează produse la una de comerț electronic a însemnat, pentru branduri precum L.L. Bean o creștere a vânzărilor generate prin 5.3 milioane de potențiali consumatori activi.

Conform www.digitaltrends.com, Pinterest va limita utilizarea butonului de cumpărare pentru acel segment de retail-eri care sunt capabili să îndeplinească în timp real și responsabil cerințele achizitorilor.

De asemenea, Pinterest se va concentra tot mai mult asupra versiunii de mobile a platformei, atât prin varianta browser, cât și prin aplicația dedicată, întrucât 75% din traficul constant înregistrat are ca sursă device-uri mobile, precum smartphone-uri sau tablete.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

În 2018, România s-a clasat pe locul 8 în topul țărilor cu cel mai mare procent de utilizatori atacați de ransomware-ul mobil

Pe măsură ce lumea devine mai mobilă, rolul smartphone-urilor în afaceri și viața de zi cu zi crește rapid. În replică, infractorii cibernetici acordă mai multă atenție modului în care distribuie programele malware și vectorilor de atac utilizați. Canalele prin care malware-ul este livrat utilizatorilor pentru a le infecta dispozitivele reprezintă o parte importantă...

Citește tot arrow_forward

Phishing-ul cu teme romantice s-a dublat comparativ cu 2018, conform datelor Kaspersky Lab

Phishing-ul este una dintre cele mai populare și mai simple tehnici de inginerie socială. Este un tip de fraudă în care infractorii folosesc înșelăciunea pentru a obține datele de autentificare ale utilizatorilor - de la parole, la numere de card, detalii ale contului bancar și alte informații financiare importante. E-mail-urile și site-urile de phishing sunt făcute să pară...

Citește tot arrow_forward

Safetech Innovations lansează iSAM, prima soluție de securitate informatică dezvoltată in-house, în urma unei investiții de jumătate de milion de euro

 Lansarea vine după 18 luni de activitate a echipei dedicate de programatori și experți în domeniul securității informatice și o investiție de 550.000 de euro, sumă din care aproximativ 70% a fost acoperită de Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional pentru Competitivitate pentru anii 2014 – 2020.Soluția iSAM permite managerilor de securitatea...

Citește tot arrow_forward