SAP România lansează pe plan local soluțiile Hybris, lider mondial în domeniul omni-commerce

21 mai 2014

SAP România, subsidiara locală a SAP AG (NYSE: SAP), lansează pe plan local soluțiile Hybris, lider mondial în furnizarea de tehnologii pentru e-commerce, vânzări multi-channel și managementul datelor și al comenzilor

SAP România, subsidiara locală a SAP AG (NYSE: SAP), lansează pe plan local soluțiile Hybris, lider mondial în furnizarea de tehnologii pentru e-commerce, vânzări multi-channel și managementul datelor și al comenzilor. În prezent, după ce compania a finalizat achiziția în toamna anului trecut, Hybris beneficiază de inovațiile SAP din domeniul cloud, Big Data și al mobilității, evoluând în continuare ca una dintre cele mai moderne platforme pentru omni-commerce disponibile pe piață.

Noile obiceiuri de consum și cumpărare ale clienților impun companiilor furnizarea de informații consistente și consolidate în timp real pe toate canalele de vânzare, atât online, cât și pe rețelele sociale, pe dispozitivele mobile, în magazin, sau în relația cu partenerii sau distribuitorii.

În acest sens, clientul din era internetului așteaptă mai mult decât simpla prezență online a produsului, iar vânzătorii nu trebuie să trateze separat toate aceste canale de vânzare, ci să le integreze într-o platformă unitară, pentru a avea o viziune completă asupra clienților, produselor și comenzilor, indiferent de unde vine, unde se procesează și unde se finalizează comanda. Astfel platforma de omni-commerce oferită de Hybris ajută la unificarea tuturor canalelor de vânzări pentru a oferi companiilor dar și clienților o vedere de ansamblu unitară.

„Acest model a fost deja adoptat de mai multe companii mari la nivel mondial, din domenii precum producție, retail, distribuție sau telecomunicații. Acestea au raportat vânzări online cu 38% mai mari și o creștere cu 18% a coșului mediu de cumpărături. De asemenea, rata de conversie a crescut cu 29% în urma implementării platformei Hybris omni-channel. Cu siguranță acest model va deveni în cel mai scurt timp modelul de afaceri pentru viitor”, a explicat Valentin Tomșa, Director General SAP România.

Mai mult, în funcție de noile tehnologii apărute, precum mobile și social media, companiile sunt nevoite să își adapteze strategiile ținând cont de avantajele integrării canalelor de vânzare și de nevoile consumatorilor, care se schimbă în permanență. Acest lucru devine deja vizibil – potrivit studiilor, peste 56% dintre companii vor să investească în platforme scalabile pentru e-commerce, iar 46% urmează să facă acest lucru în următorii doi ani.

„Noua paradigmă în vânzări a fost deja adoptată de companii care activează și pe plan local, acestea utilizând soluțiile Hybris pentru a-și dezvolta afacerea și a beneficia de avantaje precum flexibilitate, scalabilitate, excelență în serviciile pentru clienți și un management eficient al datelor despre clienți. Avem încredere că modelul omni-commerce va fi adoptat de tot mai multe companii din România”, a mai spus Valentin Tomșa.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

ScarCruft: Un grup de limbă coreeană creează malware capabil să identifice dispozitivele Bluetooth conectate

Cercetătorii Kaspersky Lab care monitorizează activitatea ScarCruft, un grup experimentat de atacatori, de limbă coreeană, au descoperit că grupul testează și creează noi instrumente și tehnici și își extinde atât gama, cât și volumul de informații colectate de la victime. Printre altele, grupul a creat un cod capabil să identifice dispozitive Bluetooth conectate....

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard î...

Citește tot arrow_forward