Studiu de caz: De la brutărie la succes cu ajutorul unei aplicații ERP

14 aprilie 2020

Într-o perioadă în care cei mai mulți dintre manageri caută soluții potrivite pentru afacerile lor, digitalizarea poate fi strategia ideală de a genera venituri, de a crește productivitatea și eficiența și de a oferi o viziune completă asupra costurilor și profitabilității.

Studiu de caz: De la brutărie la succes cu ajutorul unei aplicații ERP

Iată cum a reușit o brutărie din New York să crească cifrele cu ajutorul unei soluții software de tip ERP.

Pornind de la o nevoie atât de des întâlnită, cum este aceea de a avea access la un set complet de instrumente de control și de vizualizare a datelor, precum și de soluții integrate, Inter-Country Bakery Suply a decis achiziția și implementarea unui ERP. În fapt, rolul acestuia era de a oferi departamentului de vânzări un sistem personalizat de recepționare, control, monitorizare și eficientizare a comenzilor de produse, bazate pe compoziții de ingrediente de însumează peste 3500 de elemente diferite. Fiind vorba despre o brutărie, acestea includeau tipuri diferite de componente perisabile, precum și semipreparate, produse de tip vegan, a căror expirare însemna pierderi de costuri importante și afectarea producției în sine.

Astfel, s-a decis că aplicația software necesară trebuia să includă funcționalități de gestiune a stocurilor, alerte ale datei de expirare, trenduri de predefinire a stocurilor, sezonalitatea comenzilor, integrarea cu datele din depozitele fizice, dar și o analiză automată a istoricului de producție și de vânzări.

“Provocarea acestui proiect a fost, de fapt, înțelegerea achiziției software ca fiind o continuare a fluxului economic din interiorul afacerii, în sine”, John Harrison, COO Inter-Country Bakery Suply. “Este mai mult decât o suită de integrări, am avut nevoie de un sistem software personalizat, scalabil, funcțional, rapid și adaptat nevoilor curente și din perioada imediat următoare.”

Inter-Country Bakery Suply deține depozite cu suprafețe de peste 10 500 de metri pătrați, compania dezvoltând soluții software integrate de tip cloud și mobile, cu rol de creștere a capacității de plasare a comenzilor și de eficientizare a fluxului dedicat, beneficiind de acces la rapoarte personalizate, inventare, monitorizarea performanțelor, analiza trendurilor pentru peste cele 400 de comenzi înregistrate pe lună doar în interiorul echipei de vânzări, alcătuită din 12 angajați.

Cât costă o aplicație ERP?

Cele mai multe dintre aplicațiile ERP au cost per utilizator. Așadar, în calitate de achizitor, este important să identifici numărul de useri activi (care vor avea acces și care vor folosi aplicația). În general, pentru o astfel de soluție, putem vorbi despre costuri între 1500 – 4000$/user, diferențele având la bază setul de funcționalități incluse. Citește mai multe aici!

Află mai multe informații despre ce înseamnă alegerea și achiziționarea unei aplicații ERP de aici

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard î...

Citește tot arrow_forward

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește tot arrow_forward

Eșecul AVON în implementarea aplicației de management a comenzilor

Studiu de CazDupă 4 ani de planificare a proiectului de implementare, compania de produse cosmetice AVON, prin filiala sa din Canada, a concluzionat eșecul implementării suitei de aplicații software ERP/CRM/eCommerce. Întregul proiect a fost evaluat la 125 de milioane de dolari.

Citește tot arrow_forward