TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

23 septembrie 2020

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea celor mai relevante informații legate de angajați. Serviciul este dedicat atât echipelor operaționale de Resurse Umane, top management-ului, cât și celorlalte departamente dintr-o organizație.

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

Prin crearea unei aplicații complete de raportare care cuprinde cei mai importanți indicatori de performanță (KPIs) din zona resurselor umane, TotalSoft oferă companiilor posibilitatea de a urmări etapele gestionarii forței de muncă, de la planificarea la nivel de business a solicitărilor de recrutare, până la angajare, onboarding, dezvoltare, evaluare, promovare și separare.

Soluția, ușor de instalat și configurat, poate fi utilizată independent de alte aplicații, putând fi conectată la orice sursă de date (excel, soluții software, diverse baze de date). Unul dintre beneficiile principale este disponibilitatea în regim SaaS (Software As A Service), ceea ce oferă companiilor opțiunea de a plăti strict pentru serviciile utilizate, fără alte costuri suplimentare.

HR reporting as a Service se aliniază viziunii TotalSoft de „democratizare a tehnologiei”, fiind o soluție deschisă, care se poate integra cu orice alte aplicații utilizate de companie, ușor accesibilă, fiind oferită în regim SaaS.

„La baza dezvoltării acestui serviciu de raportae se află nevoile și preferințele clienților noștri, companii de succes din România. În procesul de dezvoltare au participat atât colegii noștri experți în resurse umane, consultanți de business, designeri de produs, consultanți tehnici, cât și specialiști în resurse umane și manageri care ne-au dat feedback în diverse etape ale dezvoltării conceptului”, a declarat Radu Ciucă, Head of Business Intelligence, TotalSoft.

Astfel, abonându-se la noul serviciu oferit de TotalSoft, orice companie, indiferent de tipul de activitate sau de dimensiune, poate să-și digitalizeze întregul proces de raportare și monitorizare a evoluției și performanței echipei. Indicatori precum creșterea numărului de angajați vs. creșterea veniturilor companieirata de succes pe fiecare canal de recrutare sau principalele motive pentru care angajații pleacă din companie, aplicați la nivel de firmă sau linie de business, sunt disponibili la un click distanță, pentru toate părțile interesate.

Având la bază platforma Tableau, inclusă de Gartner pentru a opta oară consecutiv în categoria liderilor în soluții de Business Intelligence, soluția TotalSoft nu se va limita strict la furnizarea unor rapoarte intuitive, ci țintește funcționalități care permit analize în profunzime a unor profile și comportamente pe baza cărora se pot face predicții sau corecții de strategie. 

Tehnologia TotalSoft sprijină companiile în lupta cu efectele COVID-19

Investiția de 300.000 de euro în noua soluție de HR completează eforturile TotalSoft de a crește gradul de digitalizare în cadrul organizațiilor și reprezintă o continuare a proiectelor deja inițiate în această direcție.

Astfel, TotalSoft a lansat deja un set de rapoarte pilot care ajută companiile să înțeleagă și să diminueze impactul COVID-19 asupra organizației. Prin aceste dashboarduri, companiile pot înțelege mai ușor modul în care trebuie să comunice cu angajații și clienții, care este impactul general asupra afacerii și cum pot stabiliza operațiunile comerciale.

Rapoartele analizează, spre exemplu, situațiile cu angajații care prezintă risc mare de îmbolnăvire sau situația orelor lucrate de acasă, starea de spirit a angajaților și implementarea programelor de training solicitate de aceștia în perioada de pandemie.

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Competiția GPeC – unicul instrument din România dedicat optimizării magazinelor online pentru a vinde mai mult

Cu o tradiție de 15 ani, Competiția Magazinelor Online GPeC este considerată cel mai util instrument dedicat magazinelor online pentru a-și optimiza website-urile în scopul creșterii ratei de conversie și a vânzărilor. 72 de magazine online s-au înscris deja la ediția de anul acesta a Competiției GPeC, iar înscrierile sunt în continuare deschise tuturor magaz...

Citește tot arrow_forward

ABC Data România devine ALSO Technology

După achiziția operațiunilor ABC Data din Europa de Est la 1 iulie, filiala din România a devenit parte a grupului ALSO, holdingul elvețian furnizor principal de tehnologie din Europa, deținând birouri în 22 de țări europene. ALSO Technology SRL este noul nume al companiei din România. Preluarea ABC Data a fost pasul următor în executarea strategiei Grupului A...

Citește tot arrow_forward

five elements digital: cum se vede revenirea românilor la viața cotidiană după starea de urgență, conform căutărilor de pe internet

Agenția five elements digital a realizat o analiză a ceea ce s-a întâmplat pe internet, în timpul crizei medicale, în România, încă din luna martie și până în prezent. Aceste luni au adus și vor aduce câteva schimbări puternice în piață. Comunicarea și munca de la distanță sunt susținute prin platforme de colaborare ca Zoom, ...

Citește tot arrow_forward