Ce aplicații software pot achiziționa cu 100 de euro/lună?

22 septembrie 2020

Stabilirea bugetelor pentru achiziții software este un proces ce implică analiză, informare, evaluare corectă a nevoilor și perspectivelor pe termen mediu și lung. Adesea, cei mai mulți dintre clienții noștri privesc cu neîncredere și cu teamă la butonul de Solicită un demo sau Cere o ofertă tocmai pentru că asociază aplicațiile complexe cu bugete prea mari pentru resursele de care dispun.

Ce aplicații software pot achiziționa cu 100 de euro/lună?

Conform CIO.com, bugete anuale de aproximativ 30 de miliarde de dolari sunt alocate achiziției de soluții software pe care companiile nu ajung să le folosească niciodată sau pe care nu le utilizează la 100% din potențialul lor. De aceea, Softlead a creionat o listă a celor mai utilizate categorii de aplicații software disponibile pentru uz enterprise, la un cost de maxim 100 de euro/lună.

Iată 8 tipuri de aplicații software ce pot fi achiziționate cu un buget de aproximtiv 100 de euro/lună, în varianta de licență. Care sunt costurile serviciilor complementare?

  1. Aplicații de tip CRM. Soluțiile de tip Customer Relationship Management cu o licență de aproximativ 100 de euro/lună pot fi o variantă pentru orice tip de companie, indiferent de mărimea ei.
  2. Aplicații de facturare/contabilitate
  3. Aplicații de management al proiectelor.
  4. Aplicații ERP. În cazul soluțiilor de tip ERP (Enterprise Resource Planning), costul de 100 de euro POATE include licențe pentru 10 utilizatori, toate funcționalitățile de bază ale acestui tip de soluție, precum și servcii SaaS (Software as a Service) conexe: hosting, back-up, monitorizare server.
  5. Aplicații HR. Îmbunătățirea performanțelor angajaților este un obiectiv principal pentru orice companie care are în plan dezvoltarea. Indiferent care este cadrul economic, resursa umană trebuie să fie gestionată în mod eficient și productiv, iar aplicațiile software dedicate pot
  6. Aplicații de management al documentelor. Identificarea rapidă a documentelor, stocarea lor, versionarea, gestionarea istoricului, toate acestea sunt activități necesare oricărei companii. Soluțiile care răspund acestor provocări au costuri accesibile, beneficiul final fiind acela al eficientizării timpului prin automatizarea managementului documentelor în departamente de vânzări, financiare, distribuție, IT, transporturi, producție, sănătate sau multe altele, indiferent de mărimea companiei.
  7. Aplicații de HelpDesk. Soluțiile software de tip HelpDesk ajută companiile în procesul de eficientizare a unui activități de creștere a performanțelor interne, de eficientizare, dar și de comunicare externă și internă.
  8. Aplicații e-commerce. Cu un buget de maxim 100 de euro/lună, aplicațiile software de tip e-commerce includ licență, hosting (găzduire) și mentenanță.

Care sunt costurile serviciilor complementare?

Întregul proces de achiziție software include 3 tipuri de servicii de bază: consultanță, analiză de business și implementare. Adesea, primele două sunt incluse în evaluarea bugetelor de licențiere, în timp ce costurile de implementare pentru licențe cu preț de aproximativ 100 de euro/lună sunt de maxim 3500-4000 Euro, în funcție de tipul aplicației. Aceste costuri nu includ, însă, dezvoltarea unor module sau a unor funcționalități specifice, personalizate.

Ai nevoie de o aplicație software potrivită companiei tale? Completează formularul de contact de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected].

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

SAP Business One versiunea 10, ce aduce nou clientul web?

Unul dintre avantajele versiunii 10 a SAP Business One este integrarea unui nou client web. SAP şi-a propus, de ceva vreme, să ofere utilizatorilor o experienţă unitară indiferent de dispozitiv: client desktop, client web sau aplicaţie mobilă. De aceea, în versiunea 10, clientul web a fost îmbunătăţit atât ca funcţionalităţi, cât şi ca ergonomie, cuvântu...

Citește tot arrow_forward

Beneficiile implementării tehnologiilor RPA și ERP

Tot mai multe companii aleg să implementeze soluții de tip RPA pentru a automatiza procese de business, integrându-se cu aplicații software ERP sau chiar înlocuindu-le în totalitate.

Citește tot arrow_forward

Cum poți scădea costurile recurente prin scanarea documentelor?

Eficientizarea costurilor prin eliminarea printării documentelor devine o prioritate regăsită în tot mai multe companii sau departamente.

Citește tot arrow_forward