Tuplex România – unul dintre liderii pe piața distribuției de mase plastice – a ales ERP și Business Intelligence de la Senior Software

17 Mar 2014

Filiala din România a Grupului Tuplex – cel mai mare distribuitor de materiale plastice din Europa Centrala și de Est – a ales soluțiile ERP și Business Intelligence de la Senior Software pentru a-și susține poziția de lider pe piața românească printr-un control mai eficient al proceselor interne.

Tuplex România – unul dintre liderii pe piața distribuției de mase plastice – a ales ERP și Business Intelligence de la Senior Software

Filiala din România a Grupului Tuplex – cel mai mare distribuitor de materiale plastice din Europa Centrala și de Est – a ales soluțiile ERP și Business Intelligence de la Senior Software pentru a-și susține poziția de lider pe piața românească printr-un control mai eficient al proceselor interne.

Tuplex România este parte a Grupului Tuplex, cel mai mare distribuitor de semifabricate din plastic din Europa Centrală și de Est. Grupul deține sucursale în Polonia, Federația Rusă, Cehia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria și Serbia. Pe piața din România, Tuplex a intrat în anul 2008 și în prezent are filiale în București, Timișoara și Iași. Compania oferă produse pentru domenii precum cele de producție publicitară, construcții și industrial.

Decizia de implementare a unui sistem integrat de gestiune a afacerii a fost luată după 6 ani de existență pe piață, în care Tuplex România a devenit unul dintre liderii din domeniul distribuției de mase plastice. Având în vedere nivelul de dezvoltare atins, a apărut necesitatea unui sistem care să contribuie la optimizarea fluxurilor interne de lucru și creșterea productivității angajaților. Mai mult decât atât, managerii au dorit să obțină un mai bun control asupra costurilor și proceselor comercial-financiare, pentru a susține extinderea companiei.

"Motivul pentru care am decis că avem nevoie de o soluție modernă de tip ERP a fost simplu: software-ul pe care îl utilizam nu ne putea asigura suportul pentru o dezvoltare sănătoasă a business-ului, pe termen lung. Dinamica de creștere a cifrei de afaceri a impus crearea unor noi proceduri de lucru și îmbunătățirea celor existente. De aceea, aveam nevoie de viteză de lucru și acces în timp real la date concrete, centralizate, pe baza cărora să putem lua decizii eficiente și rapide. Pentru a obține un randament maxim era necesară o soluție software flexibilă, adaptabilă activității noastre.", a declarat doamna Alina Yolcu, Manager General Tuplex România.

În urma unui proces de analiză a tuturor ofertelor de software disponibile pe piața locală, care a durat aproximativ 6 luni, Tuplex România a ales ca partener Senior Software și soluțiile oferite de acesta: SeniorERP și SeniorVisualBI. Criteriile avute în vedere la alegerea soluției ERP destinate managementului activității companiei au fost atât de ordin tehnic, precum platforma și arhitectura sistemului, flexibilitatea și scalabilitatea acestuia, cât și cele care țin de imaginea în piață, istoricul, referințele și situația financiar – economică a furnizorilor de ERP.

"Am luat parte la foarte multe prezentări și am analizat un număr mare de oferte. Criteriile pe care le-am avut în vedere au fost clare și bine puse la punct, iarSenior Software a fost furnizorul care a reușit să ne convingă că alături vom putea avea o implementare de succes, adaptată cerințelor și nevoilor clar stabilite de la bun început. Calitatea oamenilor, seriozitatea, flexibilitatea, profesionalismul și implicarea personală de care au dat dovadă în mod special în faza de analiză a proceselor firmei și a nevoilor de customizare ne-au convins că putem avea împreună un adevărat parteneriat, bazat pe dorința comună de a reuși, pe calitate și respect. Am regăsit în echipa Senior aceleași valori care definesc echipa Tuplex, probabilitatea unui eșec fiind practic imposibilă.", a adăugat doamna Alina Yolcu.

Conform spuselor doamnei Yolcu, "implementarea unui software ERP integrat fără a avea acces la date centralizate prin rapoarte customizate în timp real nu și-ar fi avut rostul", de aceea Tuplex România a ales și sistemul de raportare avansată SeniorVisualBI, dezvoltat pe platforma Tableau Software, lider mondial în vizualizarea datelor. Prin intermediul soluției Business Intelligence, compania urmărește vânzările în funcție de agenți, filială, județe sau zone geografice, produsele vândute, modalitațile de plată sau cele de livrare, evoluția stocurilor și nu numai. "Un program BI te poate ajuta, ca manager, nu numai să identifici probleme, dar și să îmbunătățești indicatori vitali și să planifici.", a mai spus doamna Alina Yolcu.

Furnizorii Tuplex România sunt unii dintre cei mai renumiți producători de materiale plastice din Europa, precum Bayer, Altuglas, Sabic Innovative Plastics, Heytex, Alcan, Samsung, etc., iar printre produsele care fac parte din portofoliul Tuplex se numără și: plăci acrilice (plexiglas), policarbonat celular și compact, plăci HIPS, ABS, PET, compozite din aluminiu, materiale textile speciale pentru prelate, copertine, structuri arhitecturale – corturi de mici şi mari dimensiuni. De asemenea, compania are o vastă experiență și în domeniul barierelor fonice transparente, furnizând materiale pentru astfel de aplicații pentru lucrări de infrastructură de mare anvergură.

Senior Software este furnizor și dezvoltator de sisteme software performante pentru managementul integrat al afacerilor. Fondată în 2003, compania a realizat peste 500 de implementări de succes, utilizând cele mai noi tehnologii. Senior Software implementează sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce și Hardware. Compania își desfășoară activitatea în 5 locații din România (București, Constanța, Cluj, Iași, Timișoara), cu o echipă formată din circa 200 de angajați.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul