Despre Automatizare previzionare necesar de comandă

Aplicaţii automatizate:    Sistem de gestiune ERP, Microsoft Outlook, Microsoft Excel,etc.

Paşi proces

I. Analiză stoc şi prognoză necesar de comandat:
1. La rularea procesului apare o fereastră unde se poate alege:

  • perioada de analiză (lunară, trimestrială, semestrială, anuală)
  • articolul / articolele / categoriile de produs

2. Generare stoc actual pe articol din Sistemul de gestiune ERP şi exportare în Excel

  • denumire articol
  • stoc actual

3. Generare situație comenzi plasate și neonorate
4. Generare vânzare medie pe articol din sistemul de gestiune pe o perioadă prestabilită și exportare în Excel

  • denumire articol
  • vânzare pe perioadă prestabilită
  • producători / parteneri (dacă se dorește)

5.    Propunere comandă (excel) / necesar de comandat:

  • Stoc actual / articol
  • Vânzare periodică / articol
  • Sortare date (stoc actual şi cantitate vândută) după stoc actual
  • Comparare stoc actual cu stoc optim prestabilit (stoc care se stabilește pe sezon)-> stoc optim în funție de vânzări și sezon -> necesar de comandă dacă este cazul (dacă stocul actual este mai mic de stoc optim)
  • Propunere furnizor pentru plasarea comenzii (dacă există această dată în ERP Beneficiar)

6.    Trimite email responsabilului de proces

  • informează persoana responsabilă din partea Beneficiarului, că poate să valideze excelurile pregătite (cantitate de comandă necesară)


II. Responsabilul de proces din partea Beneficiarului validează datele:

  • editează cantitatea (dacă este cazul)
  • selectează sau modifică din lista predefinită numele Producătorului / Furnizorului

III. Creare comenzi în ERP:

  • Robotul intră în ERP şi creează comanda 

IV. Procese Opționale:

  • Plasarea comenzilor (datele validate de la pasul 6) în formatul predefenit și unic definit de Beneficiar. Se aplică în situațiile în care furnizorii nu au o preferință în ceea ce privește formatul în care se plasează comanda. Preț dezvoltare și implementare 1.000 euro
  • Plasarea comenzilor (datele validate de la pasul 6)  către furnizori în formatul predefenit de către aceștia. Preț dezvoltare și implementare 1.900 euro / furnizor
  • Plasarea comenzilor (datele validate de la pasul 6)  pe platforma furnizorilor (B2B). Preț dezvoltare și implementare 1.900 euro / furnizor

 

Evaluare generală
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server - Windows
Modalitate de licențiere
  • SaaS
Sistem de operare
  • Windows
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin dezvoltare la cerere
Instruire
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Demo/trial
  • Demo în cadrul unei prezentări

Solicită un demo pentru Automatizare previzionare necesar de comandă

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Automatizare previzionare necesar de comandă completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!