Descrierea aplicației

Un ansamblu de soluţii şi arhitecturi informatice destinate aplicaţiilor din cele mai diverse domenii, cu timp de implementare minim şi particularizare maximă pe specificul activităţii dumneavoastră.
Cantemir este bazat atât pe cele mai noi soluţii IT existente la nivel mondial, algoritmi şi tehnologii noi, pe surse publice de încredere, validate în practică, controlabile şi auditabile, pe infrastructuri îndelung testate şi verificate în apli...

Citește tot arrow_forward

Un ansamblu de soluţii şi arhitecturi informatice destinate aplicaţiilor din cele mai diverse domenii, cu timp de implementare minim şi particularizare maximă pe specificul activităţii dumneavoastră.
Cantemir este bazat atât pe cele mai noi soluţii IT existente la nivel mondial, algoritmi şi tehnologii noi, pe surse publice de încredere, validate în practică, controlabile şi auditabile, pe infrastructuri îndelung testate şi verificate în aplicaţii disponibile 24/7 cu importanţă naţională cât şi pe acele soluţii clasice certificate de lumea IT.

Caracteristici principale ale sistemului

  • Scalabilitate
    • de la aplicaţii simple, destinate celor mai mici firme şi unui singur utilizator, până la aplicaţii cu sute de milioane de înregistrări, apelabile simultan de mii sau zeci de mii de utilizatori fără degradare de performanţe.
  • Opţiuni multiple de stocare a datelor
    • flexibilitate deosebită în alegerea soluţiei de stocare a datelor în funcţie de volumul şi importanţa acestora precum şi modul de utilizare, în baze de date relaţionale clasice sau NoSQL, pe servere locale sau în cloud.
  • Interfeţe utilizator simple şi eficiente
    • orientate pentru o cât mai simplă şi eficientă utilizare, programele pot fi accesate în diferite moduri, în funcţie de specificul activităţii, folosind cele mai utilizate interfeţe cu care omul modern este familiarizat: browser web, dispozitive mobile, tablete sau telefoane.

Soluţii multiple de stocare a datelor

✔stocare singulară pe un singur calculator (desktop/laptop)
✔stocare pe mai multe desktop-uri cu replicare bidirecţională
✔stocare pe server propriu în reţea internă (intranet)
✔stocare pe clustere de servere dedicate în reţeaua internă, cu redundanţă multiplă a datelor, distribuţie şi paralelism la accesare (cloud propriu)
✔stocare pe servere în cloud naţional
✔stocare pe servere în cloud internaţional (Google)

 

Diferite moduri de acces la aplicaţie şi la date

✔mono-user, standalone
✔utilizare partajată pentru grupuri mici de utilizatori
✔on-line via Intranet propriu pentru companii mai mari
✔on-line via Internet pe servere private sau publice
✔on-line cu backup off-line pentru avarie şi maximă disponibilitate
✔aplicaţii pe tablete sau telefoane cu acces la baze de date în cloud

 

Cu Cantemir au mai fost implementate soluţii diverse cum ar fi:

  • sisteme flexibile de gestiune contabilă, evidenţe cabinete medicale
  • aplicaţii de registratură a documentelor şi workflow-uri complexe
  • sisteme de arhivare, evidenţă şi document management
  • arhive electronice pentru documentele de control din teren, rapoarte, coordonate, imagini, dosare pentru subvenţii
  • sisteme de distribuţie de produse, ofertare de credite bancare
  • sisteme electronice de vot şi registre unice pentru “cozi electronice”

Cantemir oferă echipelor de programatori şi analişti cele mai sigure instrumente pentru implementarea în CEL MAI SCURT TIMP POSIBIL a unor soluţii particulare,
adaptate necesităţilor clienţilor. Astfel, indiferent de aplicaţia de gestiune, urmărire sau evidenţă solicitată, beneficiarul are disponibile în câteva săptămâni un nucleu al viitoarei aplicaţii pe care poate începe culegerea datelor şi testarea şi care se dezvoltă în permanenţă în funcţie de propriile cerinţe, pentru adaptarea maximă la specificul activităţii lui.

Cantemir rezolvă nativ spețele generale ale contabilității: fișe, jurnale, declarații, balanțe, bilanțuri. Exportă liste în formate portabile și uzuale. Lucrează online cu datele de ANAF, MF și Registrul Comerțului (verifică TVA la încasare, VIES etc).
Modul în care o face însă îl ridică peste toate produsele existente în piața de profil. Libertatea de a defini noi speţe, acțiuni, tipuri de documente, ierarhii de centralizare, acumulatori(contori) de informaţie sau rapoarte este la îndemâna utilizatorului. Programele asigură conectori către baza de date (JSON, XML, CSV) pentru a se interfaţa cu orice alte aplicaţii sau folosi programe externe de interogare şi raportare.

arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review
Modalitate de licențiere
  • On premises
  • SaaS
Modalitate de accesare
  • Accesare prin intermediul rețelei companiei
  • Accesare prin internet
  • Instalare pe calculator/server
Sistem de operare
  • CentOS
  • Ubuntu
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Română
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
Instruire
  • Curs
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
Modul Casa

Modulu Casa tine evidenta incasarilor si platilor efectuate cu chitante, oferindu-va posibilitatea obtinerii Registrului de casa pentru perioada si casa pe care le doriti. Caracteristici principale ale modulului: asigura concordanta stricta a rezultatului prelucrarilor informatice cu prevederile actelor normative care le reglementeaza asigura un grad ridicat al productivitatii activitat....

EasyCont - program performant de contabilitat

:: Programul de contabilitate EasyCont este actualizat la zi cu ultimele modificari in legislatia romana . Cu siguranta Sasorysoft executa printre cele mai rapide update-uri programului ,  inregistrand o medie de 24 de ore de la aparitia legilor/normelor de aplicare . :: Aceasta versiune nou lansata, aduce multiple imbunatatiri programului ©EasyCont si rezolva toate bug-urile semnalate ....

CIEL V7

CIEL V7, cel mai performant software financiar-contabil, are la baza o tehnologie noua, astfel incat vei beneficia de mobilitate mult mai ridicata. Software-ul permite implementarea unor fluxuri de business foarte complexe. Toate modulele CIEL V7 sunt integrate, astfel incat lucrezi pe aceeasi baza de date. Avand o interfata foarte atragatoare si intuitiva, CIEL V7 iti asigura un plus de eficient....