Descrierea aplicației

Sistem financiar-contabil ce cuprinde urmatoarele module:

  • Contabilitate generala
  • Casa - preluarea incasarilor de la clienti (debitori) si achitarilor catre furnizori (creditori) pe analitice cu specificarea articolului bugetar
  • Banca
  • Mijloace fixe - evidenta mijloacelor fixe, reevalurea mijloacelor fixe, calculul amortizarii mijloacelor fixe, mişcari mijloace fixe, istoric mijloace fixe
  • Obiecte de inventar - evidenta obiectelor de inven...
    Citește tot arrow_forward

Sistem financiar-contabil ce cuprinde urmatoarele module:

  • Contabilitate generala
  • Casa - preluarea incasarilor de la clienti (debitori) si achitarilor catre furnizori (creditori) pe analitice cu specificarea articolului bugetar
  • Banca
  • Mijloace fixe - evidenta mijloacelor fixe, reevalurea mijloacelor fixe, calculul amortizarii mijloacelor fixe, mişcari mijloace fixe, istoric mijloace fixe
  • Obiecte de inventar - evidenta obiectelor de inventar pe compartimente si gestiuni (salariaţi)
  • Gestiunea materialelor, marfurilor si a serviciilor - preluarea stocurilor, a facturilor (avize) de la furnizori, receptii de materiale, preluare bonuri de consum, procese verbale minusuri (plusuri) de inventar, bonuri de transfer
  • Furnizori - inregistrare facturi furnizori, urmarire plati catre furnizori
  • Clienti - inregistrare facturi clienti
  • Debitori/Creditori - urmarire plati, incasari, justificari
  • Contracte - urmarirea contractelor in derulare (gradul de realizare a contractului si platile efectuate)
  • Execuţie bugetară şi extrabugetară - cont de executie bugetare, anexe bugetare (Anexa 5 - venituri, Anexa 6 - cheltuieli, Anexa 8 - venituri proprii, Anexa 9 - venituri proprii plus sunventii, Anexa 10 - venituri proprii, cheltuieli, Anexa 11 - venituri proprii plus subventii, cheltuieli, Anexa 12 - buget local venituri, Anexa 13 - buget local- cheltuieli, etc)
  • ALOP (Angajamente, Lichidari, Ordonantari si Plati)

Referinţe: Administratia Pietelor Sector 1, Administratia Pietelor Sector 2, Administratia Pietelor Sector 5, Academia Oamenilor de Stiinta din Romania, Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie "Prof. Dr. Panait Sarbu"

arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review
Modalitate de licențiere
  • On premises
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server
Sistem de operare
  • Windows
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Română
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Nu
Integrare cu alte sisteme
  • Nu
Instruire
  • Curs
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
CIEL V7

CIEL V7, cel mai performant software financiar-contabil, are la baza o tehnologie noua, astfel incat vei beneficia de mobilitate mult mai ridicata. Software-ul permite implementarea unor fluxuri de business foarte complexe. Toate modulele CIEL V7 sunt integrate, astfel incat lucrezi pe aceeasi baza de date. Avand o interfata foarte atragatoare si intuitiva, CIEL V7 iti asigura un plus de eficient....

Modul Casa

Modulu Casa tine evidenta incasarilor si platilor efectuate cu chitante, oferindu-va posibilitatea obtinerii Registrului de casa pentru perioada si casa pe care le doriti. Caracteristici principale ale modulului: asigura concordanta stricta a rezultatului prelucrarilor informatice cu prevederile actelor normative care le reglementeaza asigura un grad ridicat al productivitatii activitat....

DocXchange - solutie de e-procurement si automatizare facturi

DocXchange este o platforma in cloud de automatizare a proceselor de business (financiar-contabil, achizitii si logistica) ce elimina necesitatea utilizarii documentelor pe hartie si a sarcinilor manuale. DocXchange faciliteaza transmiterea si receptionarea de documente electronice (facturi, avize, comenzi, forecast-uri etc) direct prin integrarea intre ERP-ul furnizorului cu cel al beneficiarului....