Despre Notificări standard facturi scadente (facturi neîncasate)

Aplicații Automatizate: Microsoft Excel, ERP / CRM Beneficiar, Mesaje Email

Pași Proces:

  1. Accesare ERP / Platforma de Facturare

  2. Export Statistică / Listă Facturi Emise Clienților sau Colectare Date despre Facturile Emise:

    • Numele clientului
    • Numărul facturii
    • Data scadenței
  3. Filtrarea Facturilor în Funcție de Perioada Scadentă

  4. Colectare Adresă de Email Client din ERP / CRM / Bază de Date Excel

  5. Trimitere Notificări (Email) Clienților:

    • Maximum 3 tipuri de notificări (exemplu: la scadență, la expirarea scadenței cu x zile, la expirarea scadenței cu y zile)
    • Notificările se vor trimite în numele unui singur angajat sau a adresei de email a robotului
  6. Trimitere Raport către Responsabilul de Proces din Partea Beneficiarului

Mențiune:

  • Conținutul notificării (mesajul care se trimite clientului) se stabilește de către Beneficiar.
Evaluare generală
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server - Windows
Modalitate de licențiere
  • SaaS
Sistem de operare
  • Windows
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin dezvoltare la cerere
Instruire
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Demo/trial
  • Demo individual

Solicită un demo pentru Notificări standard facturi scadente (facturi neîncasate)

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Notificări standard facturi scadente (facturi neîncasate) completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!