Informații suplimentare despre QAssist Formulare

Q'Assist Formulare - Sistem electronic de management al fluxurilor de documente si de optimizare a unor procese organizationale

Ce poate face pentru Dvs.?

Creste eficienta lucrului cu documente si optimizarea unor procese organizationale prin

  • structurarea, standardizarea si automatizarea proceselor reducand la minimum timpul alocat acestor activitati;
  • imbunatatirea nivelului de colaborare intre angajati datorita utilizarii de catre acestia a unui set comun de instrumente de lucru si acces la informatii;
  • accesul nemijlocit si rapid la informatie indiferent de locatia fizica a utilizatorului;
  • reducerea semnificativa a a cheltuielilor legate de distributia, tiparirea si stocarea documentelor;
  • reducerea riscurilor de pierdere sau deteriorare a documentelor;
  • arhivarea electronica a datelor si identificarea rapida a acestora in operatiuni de cautare precum si in rapoarte specifice dupa criterii stabilite de beneficiar;
  • controlul accesului la informatie in functie permisiunile si nivelele de audienta specifice fiecarui utilizator sau grup de utilizatori;
  • controlul asupra  modului de desfasurare al activitatii atat prin jurnalizarea acesteia la nivelul fiecarui document precum si prin urmarirea rapoartelor specifice;
  • administrarea facila a sistemului datorita arhitecturii centralizate  ce scade costurile si creste eficienta gestiunii aplicatiilor si mentenantei sistemului.
  •  
  • accesibilitate - interfata WEB simpla, acces WAN si internet
  • eficienta – fluxuri standardizate, notificari automate
  • disponibilitate – acces  7x7 24x24, sistem integrat de delegare responsabilitati
  • acces la informatie – stocare, arhivare identificarie rapida a elementelor de interes
  • clasificare documente – dupa criterii proprietar
  • management – centralizat, KPI, rapoarte, SLA
  • comunicare – e-mail, attachments, export, print
  • integrare – Active Directory, LOB app.
  • platforma – MOSS, MS SQL

Principalele Facilitati oferite……

Documente in format familiar optimizate pentru lucrul in format electronic

Documentele in format electronic pot prelua aspectul celor uzuale, folosite in mod curent in organizatie in format hartie, fiind totodata adaptate la modul de lucru electronic.

Completare on-line in interfata browser

Liste de optiuni

Q’Assist – Formulare permite completarea de forumulare electronice in timp real, indiferent de locatia in care se gaseste initiatorul – in interiorul sau in afara organizatiei – cu minimum de efort (detaliile despre initiator sunt precompletate  de sistem) si maximum de acuratete (liste de optiuni predefinite si/sau prefiltrate dupa reguli beneficiar, validari pe camp si flux de parcurgere)

Gestiune eficienta a spatiului de lucru

Q’Assist – Formulare ofera modalitati diverse de afisare, grupare, contorizare, sortare, vizualizare, tiparire si editare continut din interfata utilizator a aplicatiei. Detalii despre starea curenta a unui document pot fi vizualizate atat in lista de formulare cat si in interiorul fiecaruia dintre acestea.

Fluxuri complexe specifice fiecarui proces organizational

Fie ca sunt de tip step-by-step, cu procesare paralela sau cu aprobare simultana, de tip forum sau combinatii ale acestora, fluxurile Q’Assist pot implementa procese organizationale complexe.

Interactiune rapida si eficienta a decidentilor cu fluxul

Actiunile de aprobare/respingere, adaugare comentarii, alegere a diverselor optiuni de asignare/prelucrare/verificare sunt implementate cu ajutorul unor controale intuitive si usor de utilizat

Sistem integrat de delegare responsabilitati

OOO automat pentru formulare de tip Cerere de Concediu,  Delegatie sau la solicitarea beneficiar

Pentru a evita blocajele de flux datorate absentei temporare a unor factori de decizie si pentru a putea desemna din formulare persoane inlocuitoare pe o durata determinata fara riscul ca persoana aleasa sa fie indisponibila Q’Assist pune la dispozitia utilizatolrilor un sistem de tip “Out of Office\\

Serviciu de notificari, informari si reminder automatizate

Notificarea automata prin e-mail* a persoanelor implicate, posibilitatea acestora de a accesa  formularul prin intermediul unui link primit in mesaj sporeste considerabil viteza de lucru si previne situatiile de blocare a fluxurilor

Rapoarte si situatii

Q’Assist – Formulare prin integrarea cu MS SQL Reporting Services si MS Office Excel Services ofera posibilitatea generarii de rapoarte si situatii complexe pe baza informatiilor din formulare si/sau ale surselor de date conexe acestora, in deplina conformitate cu cerintele beneficiar.

Integrare cu surse de date externe si aplicatiile LOB

Q’Assist – Formulare permite preluarea automata a unor informatii din Active Directory, importul si exportul de date din si catre aplicatiile Line Of Business din organizatie. Astfel o serie de procese de business (ex. Auditari**) pot fi integrate in Q’Assist.

 

Gestiune acces, control activitate

Autentificarea in aplicatie este integrata cu cea la Active Directory. Managementul accesului la informatie se realizeaza  cu ajutorul permisiunilor si nivelurilor de audienta, pe grupuri de utilizatori sau individual. Compatibilitate SSL. Accepta semnatura digitala la nivel de form sau zone de form. Exista posibilitatea definirii de Key Performance Indicators in scopul urmaririi activitatii.

Evidenta actiunilor are loc la nivelul fiecarui document, prin jurnalul atasat acestuia si la nivel central, in log-ul aplicatiei

 

Administrare si configurare

Administrarea Q’Assist – Formulare se realizeaza in sistem centralizat. Prin intermediul interfetei browser pot fi accesate si modificate valorile parametrilor aplicatiei. Administrarea elementelor de interfata utilizator se va realiza cu instrumentele specifice platformei Sharepoint.

Beneficiile Dvs.

Eliminarea intarzierilor in procesele de decizie

Comunicare eficienta in cadrul organizatiei

Usurinta urmaririi activitatii desfasurate

Reducerea riscurilor operationale

Reducerea costurilor cu distribuirea informatiei

Reducerea costurilor cu depozitarea documentelor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5

Solicită un demo pentru QAssist Formulare

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul QAssist Formulare completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!