Q'Assist Formulare reprezinta sistem electronic de management al fluxurilor de documente si de optimizare a unor procese organizationale.
Aceasta aplicatie de PBM creste eficienta lucrului cu documente si optimizarea unor procese organizationale prin:
- structurarea, standardizarea si automatizarea proceselor reducand la minimum timpul alocat acestor activitati
- imbunatatirea nivelului de colaborare intre angajati datorita utilizarii de catre acestia a unui set comun de instrumente de lucru si acces la informatii
- accesul nemijlocit si rapid la informatie indiferent de locatia fizica a utilizatorului
- reducerea semnificativa a a cheltuielilor legate de distributia, tiparirea si stocarea documentelor
- reducerea riscurilor de pierdere sau deteriorare a documentelor
- arhivarea electronica a datelor si identificarea rapida a acestora in operatiuni de cautare precum si in rapoarte specifice dupa criterii stabilite de beneficiar
- controlul accesului la informatie in functie permisiunile si nivelele de audienta specifice fiecarui utilizator sau grup de utilizatori;
- controlul asupra modului de desfasurare al activitatii atat prin jurnalizarea acesteia la nivelul fiecarui document precum si prin urmarirea rapoartelor specifice
- administrarea facila a sistemului datorita arhitecturii centralizate ce scade costurile si creste eficienta gestiunii aplicatiilor si mentenantei sistemului
Aplicatia ofera:
- accesibilitate - interfata WEB simpla, acces WAN si internet
- eficienta – fluxuri standardizate, notificari automate
- disponibilitate – acces 7x7 24x24, sistem integrat de delegare responsabilitati
- acces la informatie – stocare, arhivare identificarie rapida a elementelor de interes
- clasificare documente – dupa criterii proprietar
- management – centralizat, KPI, rapoarte, SLA
- comunicare – e-mail, attachments, export, print
- integrare – Active Directory, LOB app.
- platforma – MOSS, MS SQL
Principalele facilitati de care dispune QAssist Formulare sunt:
- Documente in format familiar optimizate pentru lucrul in format electronic
- Completare on-line in interfata browser
- Liste de optiuni
- Gestiune eficienta a spatiului de lucru
- Fluxuri complexe specifice fiecarui proces organizational
- Interactiune rapida si eficienta a decidentilor cu fluxul
- Sistem integrat de delegare responsabilitati
- Serviciu de notificari, informari si reminder automatizate
- Rapoarte si situatii
- Integrare cu surse de date externe si aplicatiile LOB
- Gestiune acces, control activitate
- Evidenta actiunilor are loc la nivelul fiecarui document, prin jurnalul atasat acestuia si la nivel central, in log-ul aplicatiei
- Administrare si configurare
Iata care sunt beneficiile aduse odata cu implementarea:
- Eliminarea intarzierilor in procesele de decizie
- Comunicare eficienta in cadrul organizatiei
- Usurinta urmaririi activitatii desfasurate
- Reducerea riscurilor operationale
- Reducerea costurilor cu distribuirea informatiei
- Reducerea costurilor cu depozitarea documentelor
Solicită un demo pentru QAssist Formulare
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația QAssist Formulare completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!