Simple BPM este o aplicate de business process management, ce permite modelarea organizatiei, executia fluxului si managementul documentelor.
Aplicaţia este pusă la dispoziţia beneficiarilor în regim “Software as a Service” pe perioade de câte un an şi include:
- Accesul securizat la aplicaţie
- Administrarea şi actualizarea aplicaţiei de către prestator
- Administrarea utilizatorilor şi utilizar...
Citește tot arrow_forward
Simple BPM este o aplicate de business process management, ce permite modelarea organizatiei, executia fluxului si managementul documentelor.
Aplicaţia este pusă la dispoziţia beneficiarilor în regim “Software as a Service” pe perioade de câte un an şi include:
- Accesul securizat la aplicaţie
- Administrarea şi actualizarea aplicaţiei de către prestator
- Administrarea utilizatorilor şi utilizarea propriu-zisă a aplicaţiei de către beneficiar
- Punerea la dispoziţia beneficiarilor a tuturor noilor funcţionalităţi pe măsură ce sunt dezvoltate
Ușurința în utilizare |
|
Funcționalități |
|
Suport tehnic |
|
Raport calitate / preț |
|
- Comunicare internă
- Creare de formulare
- Diagramă ePC
- Execuția proceselor
- Jurnalizare activități
- Modelare grafică
- Notificări automate
- Publicare de conținut
- Versionare procese
- Versionare procese
- SaaS
- Accesare prin internet
- CentOS
- MacOS
- Redhat
- Ubuntu
- Windows
- Engleză
- Franceză
- Germană
- Română
- Prin browser
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Curs
- Prin intermediul documentației
- Webinar
- În intervalul orelor lucrătoare
Proceduri
Se elaborează prin modelarea relațiilor între activități și resurse în baza de date. Rezultă documente conforme cu cerințele ISO 10013 – linii directoare privind documentele calității și respectiv modelul COSO – preluat în OMFP 946/2005 pentru aprobarea Codului controlului intern. Permite definirea obiectivelor organizației și identificarea și descrierea riscurilor și centralizarea lor în registre.
Formulare
Activitățile descrise în proceduri pot folosi formulare. Simple permite proiectarea de formulare (câmpuri, tipuri de date, formule și dispunerea acestora în pagină) utilizabile ulterior în cursul execuției proceselor. Informația astfel colectată este structurată și disponibilă ulterior pentru prelucrare, analiză și raportare.
Centralizatoare
Datele colectate cu ajutorul formularelor pot fi consolidate în centralizatoare definite de utilizator. Informațiile de aceeași natură pot face astfel obiectul analizei și generării de rapoarte. Simple permite reutilizarea datelor introduse în cursul execuției unui proces în orice alt proces ulterior.
Regulamentul de Organizare și Funcționare
Rezultă ca un raport din aplicație. Atribuțiile unităților organizaționale sunt descrise prin rolurile sintetice pe care la au în procesele la care participă. Alinierea între prevederile ROF și proceduri este nativă.
Fișe de post
Conținut standard, aliniat la legislația românească. Responsabilitățile se atribuie prin simpla bifare a activităților declarate în proceduri.
Optimizare structurală
Funcțiile de analiză și interogare a bazei de date (fără a necesita cunoștințe speciale) pun în evidență locurile înguste sau alte aspecte relevante referitoare la utilizarea optimă a resurselor.
Optimizare operațională
Aplicația include funcționalități dedicate pentru colectarea propunerilor de perfecționare, evaluarea noilor versiuni de proceduri, managementul versiunilor incluzând arhivare și restaurare. Simple facilitează parcurgerea ciclului Deming și oferă posibilitatea definirii de indicatori de performanță și progres.
Managementul execuției proceselor și proiectelor
Odată definită o procedură, ea devine baza execuției procesului pe care îl descrie. Coordonatorul activității alocă participanții la proces și asigură disponibilitatea celorlalte resurse. Activitățile se execută conform procedurii, consemnându-se intervalul de timp, participanții ca și orice altă informație contextuală. Încheierea unei activități echivalează cu o semnătură electronică.
Managementul documentelor
Toate documentele, formularele și centralizatoarele utilizate în cadrul unui proces sunt gestionate pe întreaga lor durată de viață, se pot “transfera” de la o activitate la alta, evoluează spre finalizare, se “îndosariază” electronic și se stochează pentru regăsire ulterioară la momentul încheierii unei activități, asigurându-li-se integritatea.
Managementul performanței proceselor și proiectelor
Formularele pot fi configurate pentru a implementa indicatori de performanță asociați obiectivelor pe proces sau celor consolidate respectiv indicatori de progres. Valorile indicatorilor de performanță / progres pot fi consolidate în centralizatoare care pot fi utilizate pentru generarea tablourilor de bord pentru conducere.
Managementul performanței angajaților
Performanța angajaților poate fi corelată prin formulare dezvoltate în Simple cu performanța proceselor la care aceștia participă pentru a fi ulterior comparate cu foile de obiective definite. Nivelul de performanță determinat astfel poate fi utilizat pentru determinarea nivelului de recompensare a angajaților.
Trasabilitate
Activitățile, participanții, alte resurse utilizate, documentele, formularele, centralizatoarele se jurnalizează cu consemnarea datei și orei. Persoana care finalizează o activitate “semnează” pentru toată informația contextuală asociată.
Raportare flexibilă
Informațiile din centralizatoare pot fi exportate în template predefinite de aplicații de calcul tabelar (gen Excel) care au rolul de a prelucra și prezenta informația în formatul dorit de utilizator (tabele cu indicatori, grafice, comentarii calitative determinate automat).
Foaie de parcurs
Construcția Simple continuă. Versiunile următoare vor include: Managementul restructurării, Partajare de know-how, Publicare structurată de conținut, Financiar-contabilitate, Simularea funcționării organizației, eLearning
Agilitate
Simple permite adaptarea rapidă a organizației la schimbare prin proiectarea de procese noi sau modificarea și versionarea celor vechi. În funcție de complexitatea schimbării, efortul de adaptare variază între câteva minute și câteva ore.
Funcționalitate extinsă
Aplicația poate acoperi integral aspectele operaționale ale activității unei companii sau instituții publice. Conceptual, aplicația este extensibilă și pentru activitatea de financiar-contabilitate; dezvoltarea și testarea acestei funcționalități este planificată
Implementare imediată
Punerea la dispoziție a aplicației pentru utilizare durează câteva minute. Avantera oferă cursuri de utilizare și modelare pentru a dezvolta autonomia beneficiarilor săi în utilizarea aplicației.
Pay-per-use
Utilizarea aplicației este corelată cu prețurile practicate în funcție de numărul de procese organizaționale modelate, în condițiile unui număr nelimitat de execuții ale proceselor respectiv număr nelimitat de utilizatori.
Prețuri accesibile
Pentru o companie mică (sub 20 de procese modelate), având 15 angajați, costul utilizării pe lună per angajat este sub 5 Euro.
Solicită un demo
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!