3 dintre industriile puternic afectate de pandemie – în topul companiilor care sunt dispuse să investească în digitalizare

01 aprilie 2021

Conform datelor Softlead, singura platformă care ajută companiile să aleagă soluțiile software potrivite, în luna martie, trei dintre cele mai cunoscute industrii de activitate care au fost direct afectate de pandemie sunt deschise investițiilor în soluții și tehnologii software.

3 dintre industriile puternic afectate de pandemie – în topul companiilor care sunt dispuse să investească în digitalizare

Pentru a recupera pierderile și pentru a se pregăti pentru a doua jumătate a anului, domenii precum construcții, saloane de înfrumusețare sau Horeca au pornit pe www.softlead.ro procedurile de identificare și de achiziție a aplicațiilor software potrivite nevoii lor.

Care sunt soluțiile software de care au nevoie aceste industrii?

Cuvântul-cheie al nevoii de digitalizare este dat de gestiunea corectă, eficientă și care să crească nivelul de productivitate al fiecărei companii, conform obiectivelor și provocărilor specifice industriei. De aceea, companiile care au solicitat o aplicație software prin platforma Softlead au pregătit bugete de achiziție a soluțiilor de tip CRM (Customer Relationship Manager), Gestiune/Organizare (a stocurilor, materialelor), dedicate activității financiar-contabile sau resurselor umane.

Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, analiștii de date din cadrul Softlead au identificat similitudini între tipurile industriilor cu apetit crescut de digitalizare, diferența semnificativă fiind dată de numărul companiilor și de impactul adus de pandemie asupra bugetelor și perspectivelor. Mai mult decât atât, lipsa predictibilității din industria Horeca ar fi putut schimba planurile de investiție în aplicații software, oferind prioritate strategiilor de menținere a angajaților și de supraviețuire.

De ce investesc companiile afectate de pandemie în aplicații software?

Anul 2020 a însemnat pentru toate domeniile de activitate accelerarea etapelor de digitalizare, ca o formă de creștere a vânzărilor, de consolidare sau de reziliență. Pentru industria horeca, este esențială pregătirea sezonului estival, care va permite vânzări crescute în toate segmentele adiacente (restaurante, cafenele, baruri, hoteluri, pensiuni etc.), ceea ce înseamnă că fiecare entitate trebuie să fie pregătită să răspundă în mod organizat clienților săi.

Pentru alte industrii, cum ar fi construcțiile, aplicațiile software au rolul de a eficientiza costurile, de a indica eventuale pierderi, de a gestiona în mod optim resursele umane (interne și externe), timpul dedicat unei activități, utilajele, echipamentele tehnice (status intrări-ieșiri, nivel de performanță, grad de uzură).

Deciziile de extindere a liniilor de business cu noi direcții pentru asigurarea oportunităților de lucru înseamnă, de cele mai multe ori, investiții în tehnologii software.

Cum ajută Softlead industriile care au nevoie rapidă de digitalizare?

  • Consultanță primară în alegerea aplicației software. La nivel internațional, 75% dintre companiile care aleg să implementeze soluții software întâmpină probleme serioase, fapt ce poate duce la pierderi financiare. Cu atât mai mult într-o astfel de perioadă critică, este important ca fiecare companie care începe procesul de digitalizare să aleagă soluția software potrivită în raport cu momentul, planurile, problemele și resursele existente. Din aproape 700 de soluții existente în platformă, Softlead ajută companiile să le aleagă pe cele potrivite.
  • Analiză de business extinsă, oferită companiilor care au nevoie de un proces de digitalizare amplu, ce vizează mai multe departamente, fluxuri de lucru și resurse implicate.
  • Acces la o suită completă de aplicații software, cu peste 700 de opțiuni software ale companiilor din România.
Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Tremend a dezvoltat TORP, platforma de digital onboarding care sprijină companiile să înroleze clienți noi prin interacțiunea online, la distanță

Pentru companiile care doresc digitalizarea fluxurilor de vânzare și migrarea de la canalele clasice către cele self-service, complet automatizate, Tremend a lansat TORP, platforma CX de digital onboarding. Prin intermediul acesteia, utilizatorul poate să se înroleze singur, folosind fluxuri de aplicare simple și bine definite, pentru a solicita un produs sau serviciu digital. ...

Citește tot arrow_forward

SAS încheie un parteneriat cu Microsoft pentru a le oferi clienților posibilitatea de rula soluțiile SAS analytics pe platforma cloud Microsoft Azure

SAS și Microsoft anunță încheierea unui parteneriat strategic pentru a le oferi companiilor posibilitatea de a rula soluțiile SAS de analiză avansată de date pe platforma cloud Microsoft Azure.

Citește tot arrow_forward

Digitalizarea serviciilor bancare în România, accelerată de epidemia de coronavirus

Digitalizarea serviciilor bancare oferite clienților din România a cunoscut o accelerare importantă odată cu declanșarea pandemiei de coronavirus. Astfel, circa două treimi (65%) dintre românii din mediul urban, cu acces la internet, declară că folosesc cel puțin o aplicație de mobile banking. 

Citește tot arrow_forward