Un CRM nu este doar pentru a crește forța vânzărilor, ci și pentru…

04 februarie 2015

Considerat de cei mai mulți un instrument ce are ca obiectiv creșterea vânzărilor și organizarea eficientă a activităților, aplicațiile software de tip CRM au fost create pentru a gestiona în mod optim interacțiunilor și tranzacțiile clienților, fapt ce duce la creșterea valorii unei companii.

Un CRM nu este doar pentru a crește forța vânzărilor, ci și pentru…

Considerat de cei mai mulți un instrument ce are ca obiectiv creșterea vânzărilor și organizarea eficientă a activităților, aplicațiile software de tip CRM (Customer relationship Manager) au fost create pentru a gestiona în mod optim interacțiunilor și tranzacțiile clienților, fapt ce duce la creșterea valorii unei companii.

Astăzi, aplicațiile software CRM oferă un set de funcționalități, gândite pentru a înregistra și pentru a gestiona informații primite de la baze de date de clienți, precum și integrarea posibilității de a stoca și de a analiza interacțiunile acestora. De asemenea, un sistem CRM este construit pentru a crește tipul interacțiunilor dintre companie și portofoliul de clienți, anticipând nevoi și creând soluții viabile.

Un alt aspect esențial este acela că dinamismul pieței și dezvoltarea continuă a industriilor au însemnat creșterea setului de funcționalități care însoțesc acum o aplicație informatică de tip CRM. Așadar, acțiunile de tip customer service, fidelizarea portofoliului de clienți sau crearea unei mai bune relații cu aceștia sunt obiectivele principale ale unui CRM.

Gartner definește strategiile de management ale experienței consumatorului prin practici de construire și de reacție la interacțiunile cu fiecare dintre clienții unei companii, prin anticiparea așteptărilor și nevoilor consumatorilor și prin oferirea unor soluții sau răspunsuri pentru fiecare dintre acestea.

Din acest punct de vedere, o soluție de tip CRM este un instrument poziționat la interacțiunea dintre nevoile organizaționale și cele tehnologice, de cele mai multe ori având toate resursele necesare pentru a schimba direcții sau viziuni în cadrul unei companii.

Softlead oferă un set complet de aplicații informatice de tip CRM, aplicabile cu succes în mai multe domenii de activitate și pentru companii cu diverse nevoi. Posibilitatea de selecție a unei astfel de aplicații poate fi făcută în funcție de dimensiunea companiei, de tipul de licențiere, sistemul de operare pe care va funcționa aplicația, precum și multe altele.  

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro....

Citește tot arrow_forward

Producatorul brandului “Telemea de Ibanesti” isi modernizeaza fabrica

Producatorul de branzeturi Mirdatod Prod a reusit sa-si imbunatateasca procesele din fabrica, implementand solutiile SeniorERP si SeniorVisualBI. Producatorul brandului “Telemea de Ibanesti” isi gestioneaza mult mai eficient resursele si obtine rapid rapoartele si analizele financiare necesare.

Citește tot arrow_forward

Operațiunea ShadowHammer: noi atacuri asupra lanțului de aprovizionare amenință sute de mii de utilizatori din toată lumea

Kaspersky Lab a descoperit o nouă campanie de tip APT (amenințare complexă și persistentă), care a afectat un număr mare de utilizatori prin ceea ce este cunoscut drept un atac asupra lanțului de aprovizionare. Cercetările noastre au arătat că autorii operațiunii ShadowHammer au vizat utilizatorii utilitarului ASUS Live Update, prin injectarea unui backdoor, cel puțin în perioada...

Citește tot arrow_forward