Un CRM nu este doar pentru a crește forța vânzărilor, ci și pentru…

04 februarie 2015

Considerat de cei mai mulți un instrument ce are ca obiectiv creșterea vânzărilor și organizarea eficientă a activităților, aplicațiile software de tip CRM au fost create pentru a gestiona în mod optim interacțiunilor și tranzacțiile clienților, fapt ce duce la creșterea valorii unei companii.

Un CRM nu este doar pentru a crește forța vânzărilor, ci și pentru…

Considerat de cei mai mulți un instrument ce are ca obiectiv creșterea vânzărilor și organizarea eficientă a activităților, aplicațiile software de tip CRM (Customer relationship Manager) au fost create pentru a gestiona în mod optim interacțiunilor și tranzacțiile clienților, fapt ce duce la creșterea valorii unei companii.

Astăzi, aplicațiile software CRM oferă un set de funcționalități, gândite pentru a înregistra și pentru a gestiona informații primite de la baze de date de clienți, precum și integrarea posibilității de a stoca și de a analiza interacțiunile acestora. De asemenea, un sistem CRM este construit pentru a crește tipul interacțiunilor dintre companie și portofoliul de clienți, anticipând nevoi și creând soluții viabile.

Un alt aspect esențial este acela că dinamismul pieței și dezvoltarea continuă a industriilor au însemnat creșterea setului de funcționalități care însoțesc acum o aplicație informatică de tip CRM. Așadar, acțiunile de tip customer service, fidelizarea portofoliului de clienți sau crearea unei mai bune relații cu aceștia sunt obiectivele principale ale unui CRM.

Gartner definește strategiile de management ale experienței consumatorului prin practici de construire și de reacție la interacțiunile cu fiecare dintre clienții unei companii, prin anticiparea așteptărilor și nevoilor consumatorilor și prin oferirea unor soluții sau răspunsuri pentru fiecare dintre acestea.

Din acest punct de vedere, o soluție de tip CRM este un instrument poziționat la interacțiunea dintre nevoile organizaționale și cele tehnologice, de cele mai multe ori având toate resursele necesare pentru a schimba direcții sau viziuni în cadrul unei companii.

Softlead oferă un set complet de aplicații informatice de tip CRM, aplicabile cu succes în mai multe domenii de activitate și pentru companii cu diverse nevoi. Posibilitatea de selecție a unei astfel de aplicații poate fi făcută în funcție de dimensiunea companiei, de tipul de licențiere, sistemul de operare pe care va funcționa aplicația, precum și multe altele.  

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește tot arrow_forward

Colorful.hr – solutii software pentru optimizarea proceselor tale cheie de HR, cu discount pentru clienții Softlead

Colorful.hr este una dintre cele mai cunoscute platforme in cloud pentru salarizare și managementul resurselor umane, folosită cu succes de peste 600 de companii din România.

Citește tot arrow_forward

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește tot arrow_forward