Qdesk este o platforma integrata de solutii adaptative oricarui tip de proces de afaceri al unei companii. Aceasta solutie ajuta la modelarea, analizarea, masurarea, imbunatatirea, optimizarea si automatizarea proceselor operationale, ceea ce va permite cresterea vitezei de actiune/reactie a companiei dvs, la reducerea costurilor umane/materiale implicate in procesele operationale, intr-un cuvant la cresterea productivitatii.
Qdesk are ca punct de pornire metodologia de management ale proceselor de business (BPM), ceea ce permite oricarui client ce utilizeaza solutia Qdesk sa-si personalizeze platforma in functie de specificul proceselor operationale interne, oferind flexibilitate, inovatie si integrare perfecta intr-o lumea dinamica a afacerilor.
- Notificări automate
- Modelare grafică
- Diagramă ePC
- Diagramă Swimlane
- Versionare procese
- Simulare procese
- Publicare de conținut
- Comparator privind versiunile de procese
- Execuția proceselor
- Creare de formulare
- Comunicare internă
- Import date istorice
- Jurnalizare activități
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe calculator/server - Linux
- Instalare pe calculator - MacOS
- Instalare pe mobil (Android nativ)
- Instalare pe mobil (iOS nativ)
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Windows
- Ubuntu
- MacOS
- CentOS
- Redhat
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Curs
- În intervalul orelor lucrătoare
- Versiune de trial
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
Qdoc
Generarea si gestionarea de documente precompletate automat (contracte, abonamente, rapoarte de colectare etc). Modulul permite crearea documentelor utilizand sabloane specifice, precum si inserarea de functii de metadate pentru completari automate ulterioare.
Qinventar
Gestionarea procesului de inventariere si monitorizare a abonamentelor de colectare abonamentelor. Modulul permite inregistrarea abonamentelor de colectare, cu toate datele specifice, alocare acestora pe clienti si gestionarea completa a modificarilor aparute, precum si setarea unor praguri de alarma in functie de necesitatile definite.
Qticket
Inregistrarea si gestionarea activitatii operationale desfasurate
Configurare obiecte
Personalizarea obiectelor inregistrate in cadrul platformei (agenti, clienti, contacte, cereri, abonamente)
Automatizari
Relizarea automata a diferitelor tipuri de actiuni in cadrul platformei Qdesk (generare automata documente, alocari automate cereri de colectare, notificari automate pentru urmarirea starii unei colectari sau a unui abonament etc)
Solicită un demo pentru Qdesk
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Qdesk completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!