Digitalizare IMM Nord-Vest: Află secretul unui proiect tehnic de succes!

26 Apr 2024

Agenţia de Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Vest a lansat un demers de consolidare a culturii digitale în mediul de afaceri! 

Digitalizare IMM Nord-Vest:  Află secretul unui proiect tehnic de succes!

Ne alăturăm acestei inițiative din dorința de a îmbunătăți experiența IMM-urilor din regiunea Nord-Vest prin adoptarea și integrarea unor soluții digitale inovatoare, promovarea utilizării datelor pentru luarea deciziilor și optimizarea activităților operaționale. Aceste inițiative sunt cheia modernizării și creșterii competitivității acestor companii, având un impact pozitiv atât asupra firmelor, cât și asupra comunității locale.

Dorim să contribuim la un viitor digital al regiunii de Nord-Vest a României! 

Detalii despre webinar:

Data și Ora: 14 mai, 10:30 AM

📍Locație: Online

👥Invitați:

·        Roxana Mircea, Managing Partner, REI Finance Advisors

·        Cosmina Abrudan, Expert Accesare Fonduri Europene, REI Finance Advisors

·        Dorin Andreica, Managing Partener, Soft Net Consulting

·        Gabriel Vasile, Owner, Digital Content Factory RO

🎯Ce vei afla în cadrul acestei dezbateri?

👉Cum poți atinge un nivel de intensitate ridicat bifând mai mult de 7 criterii DESI

👉Care este importanța proiectului tehnic, dar și a eligibilității financiare 

👉De ce e important să investiți în sisteme ERP, CRM, gestionarea resurselor umane și digitalizarea producției care sunt apreciate în evaluarea proiectelor.

Oferim oportunitatea de a vă ajuta să vă pregătiți corespunzător pentru depunerea proiectelor, care va începe în data de 22 mai, de la ora 10:00, și se va încheia pe data de 30 iulie. Participarea la acest eveniment vă va oferi informațiile și resursele necesare pentru a vă maximiza șansele de succes în obținerea finanțării.

*Formatul webinarului este deschis și vei putea pune întrebări participanților pentru a-ți elimina orice nelămurire.

👉 Inregistrare și participare la webinar >>

Cine suntem?
Suntem prezenți pe piața de consultanță privind soluțiile informatice de business din anul 1999. Anii de experiență se reflectă în peste 800 de implementări reușite pe diverse industrii, implementări care au generat bune practici în managementul proiectelor software, analiza proceselor și fluxurilor informaționale de afaceri.


Ne recomandă:

  • metodologia proprie de vânzare și implementare orientată spre client
  • echipa profesionistă de consultanți cu o experiență de peste 10 ani în domeniu
  • sistemul performant de suport tehnic
  • portofoliul diversificat de clienți
  • pachetul complet de soluții informatice care acoperă atât nevoile IMM-urilor, cât și așteptările marilor companii

Ce vă oferim?

Înțelegem bine procesele de business, vorbim pe limba contabililor, economiștilor și antreprenorilor și știm să transformăm nevoile clienților în cerințe și funcționalități ale sistemului informatic.

Pe lângă funcţionalităţile standard ale produselor software aflate în portofoliul nostru, programatorii din departamentul nostru de dezvoltare pot personaliza soluţia aleasă la specificul activităţii fiecărui client şi a fiecărei industrii. 
Prin soluţia personalizată şi livrată la cheie asigurăm rezolvarea tuturor cerinţelor clienţilor cuprinse în scopul şi obiectivele proiectului de implementare, cu implicarea utilizatorilor cheie în toate etapele critice, de la colectarea informaţiilor, la analiza proceselor şi fluxurilor şi definirea cerinţelor funcţionale, şi până la testarea funcţionalităţilor dezvoltate şi implementate. 

Ce vă asigurăm? 

Asigurăm sistem de suport post-implementare peste media industriei.
Cu o echipă dedicată de suport, oferim asistenţă tehnică online, prin portal, telefonic şi la fața locului pentru peste 400 de contracte active de service, asigurând update-uri, dezvoltări customizate şi răspunsuri prompte la sesizările şi problemele clienţilor apărute în utilizarea soluţiilor informatice. 
Canalele de acces la service şi suport sunt variate, disponibilitatea la aceste servicii este adaptată programului clientului, iar intervenţiile noastre sunt rapide şi eficiente, fiind rezolvate în funcţie de prioritatea şi urgenţa problemelor ridicate. 
Clienţii apreciază la consultanţii Soft Net Consulting flexibilitatea, adaptabilitatea şi disponibilitatea lor de comunicare, soluţiile clare oferite la problemele lor şi răspunsurile prompte şi precise. 

Ce avantaje vă aducem?

Avantajul competitiv pe care vi-l pot aduce aceste soluții informatice integrate în business-ul vostru constă atât în optimizarea și eficientizarea fluxurilor de lucru și proceselor interne, cât și în desavârșirea relațiilor externe ale companiei cu clienții și partenerii de afaceri.

Mai exact, este vorba despre controlul deplin asupra afacerii, activității și rezultatelor acesteia, urmărirea comenzilor, costurilor și consumurilor, gestionarea eficientă a resurselor, creșterea performanței afacerii sau diminuarea volumului și timpului de muncă necesar pentru elaborarea rapoartelor și analizelor.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

FreyaPos lansează o inițiativă de sprijinire a micilor retaileri din România. Planul Retail Smart: 100 de licențe gratuite

FreyaPos, dezvoltator de soluții software pentru Horeca & Retail, anunță lansarea unei inițiative de susținere a micilor retaileri din România prin furnizarea gratuită a 100 de licențe software de gestionare a...

Citește articolul
Softlead

Digitalizarea caselor de amanet – soluții eCommerce potrivite și module recomandate

Industria caselor de amanet a cunoscut o dezvoltare semnificativă în ultimii ani pe piața din România. Conform datelor, în 2022 cifra de afaceri din acest sector a înregistrat o creștere impresionantă de 23% comparativ cu...

Citește articolul