Conform studiului „Barometrul digitalizării în companiile din România 2018” realizat de Valoria, 47% din companiile românești sunt influențate major de digitalizare.
Urmând acest trend, grupul NEPI Rockcastle a început digitalizarea operațiunilor din România în urmă cu doi ani, pornind de la nevoia de eficientizare a proceselor de lucru, dată de operațiunile prezente pe piața locală și cea externă. În prezent, o parte din fluxurile de lucru au fost complet digitalizate, rezultatele fiind impresionante, conform reprezentanților companiei.
Pentru integrarea soluției de digitalizare a operațiunilor, NEPI Rockcastle a ales Beck et al. Services, o companie din Cluj-Napoca cu experiență în acest tip de proiecte. Soluția implementată este JobRouter, platformă pentru care compania clujeană este partener autorizat în România.
Digitalizarea a adus pentru NEPI Rockcastle rezultate spectaculoase în termeni de eficientizare a proceselor. Astfel, semnarea unui contract durează acum doar 40 de minute, față de 2 luni anterior, iar costul transportului unui document a scăzut de la câteva sute de euro la doar 70 eurocenți.
Transformarea digitală a acestor două procese a fost completă odată cu introducerea semnăturii electronice de tip eIDAS: aceasta eficientizează procesul de semnare și aprobare contract. Mai mult, în numai 7 luni de la lansarea soluției implementate de clujenii de la Beck et al., NEPI Rockcastle a semnat deja 2000 de contracte în noile condiții.
„Pornind de la dorința de a eficientiza unele procese de lucru, am ajuns la digitalizarea afacerii, iar acum lucrăm cu o platformă unde putem urmări un proiect din faza incipientă până la plata ultimei facturi. Beneficiile digitalizării s-au concretizat la scurt timp de la implementarea soluției, iar acum membrii echipelor noastre sunt mult mai concentrați pe strategia de business și nu pe sarcini repetitive, pe care le-a preluat cu succes platforma JobRouter.”, declară Mihai Constantinescu, Process Improvement & Digital Project Manager NEPI Rockcastle.
NEPI Rockcastle are un portofoliu de proprietăți cu poziție dominantă în România, unde se regăsesc 21 de centre comerciale. Portofoliul cuprinde proprietăți din țări precum Polonia, Slovacia și are o prezență puternică în Croația, Bulgaria, Ungaria, Republica Cehă, Serbia și Lituania, unde grupul deține un total de 13 centre comerciale.
Mai multe detalii despre transformarea digitală a NEPI Rockcastle cu impact strategic la nivel internațional, aflați accesând linkul de aici, ce vă permite descăcarea în întregime a studiului de caz.