Kaspersky Lab lansează Inițiativa pentru Transparență Globală, care include accesul la codul sursă, pentru evaluare de către terți

23 Oct 2017

Inițiativa pentru Transparență Globală face parte din angajamentul Kaspersky Lab de a asigura integritatea produselor sale, în scopul punerii în practică a misiunii companiei, aceea de a-și proteja clienții de amenințări cibernetice

Kaspersky Lab lansează Inițiativa pentru Transparență Globală, care include accesul la codul sursă, pentru evaluare de către terți

Kaspersky Lab anunță lansarea Inițiativei pentru Transparență Globală, care face parte din angajamentul companiei de a-și proteja utilizatorii de amenințări cibernetice, indiferent de originea sau scopul amenințărilor. Odată cu această inițiativă, Kaspersky Lab va implica mai mult comunitatea de securitate cibernetică în validarea și verificarea produselor sale, a proceselor interne și a operațiunilor de business, precum și în introducerea unor mecanisme suplimentare prin intermediul cărora compania poate demonstra că abordează prompt și cu seriozitate orice probleme de securitate. În cadrul acestui proiect, compania intenționează să furnizeze codul sursă, inclusiv cel pentru actualizări de software și reguli de detecție, pentru verificare și evaluare din partea unor terți.

Pe măsură ce societatea actuală depinde mai mult ca oricând de tehnologiile de informare și comunicare (ICT), amenințările cibernetice continuă să prolifereze. Având în vedere ritmul frenetic – valabil atât pentru dezvoltarea ICT, cât și pentru cea a amenințărilor – Kaspersky Lab consideră crucială o cooperare mai strânsă în domeniu, în scopul protejării spațiului cibernetic. Încrederea este esențială în securitatea cibernetică și, de aceea, ar trebui să stea la baza oricărei colaborări între cei care au ca misiune protejarea utilizatorilor, a companiilor mari și a oricăror organizații, împotriva amenințărilor cibernetice. În același timp, Kaspersky Lab admite faptul că încrederea nu vine automat, ci trebuie câștigată de fiecare dată, prin eforturi permanente.

Inițiativa pentru Transparență Globală a Kaspersky Lab este o reafirmare a angajamentului companiei de a câștiga și păstra încrederea clienților și a partenerilor săi în fiecare zi.

Etapa inițială a Inițiativei Kaspersky Lab pentru Transparență globală va include:

Kaspersky Lab urmărește să se consulte cu stakeholder-ii proprii, dar și cu comunitatea de securitate informatică, pentru a determina ce ar trebui să includă următoarea etapă a inițiativei, care va începe din a doua jumătate a anului 2018. Sugestiile privind pașii următori sunt binevenite, cei interesați fiind rugați să le transmită la adresa: [email protected].

“Balcanizarea Internetului nu folosește nimănui, cu excepția infractorilor cibernetici”, spune Eugene Kaspersky, Președinte și CEO al Kaspersky Lab. “Slaba cooperare între țări îi ajută pe băieții răi în operațiunile lor, iar parteneriatele public-privat nu merg așa cum ar trebui. Internetul a fost creat pentru a uni oamenii și pentru schimbul de cunoștințe. Securitatea cibernetică nu are granițe, iar tentativele de a introduce granițe naționale în spațiul cibernetic ar trebui oprite. Este nevoie să restabilim încrederea în relațiile dintre companii, autorități și cetățeni. De aceea, lansăm Inițiativa pentru Transparență Globală:  vrem să arătăm că suntem complet deschiși și transparenți. Nu avem nimic de ascuns și cred că aceste acțiuni vor contribui la depășirea neîncrederii și ne vor sprijini misiunea de a proteja oamenii din orice țară de pe planetă.”

Kaspersky Lab va furniza cu regularitate detalii despre evoluția acestei inițiative și despre activități suplimentare. Colaborând cu diferiți stakeholder-i, Kaspersky Lab speră că partenerii și clienții săi se vor alătura.

Detalii despre principiile Kaspersky Lab de transparență sunt disponibile aici: https://www.kaspersky.com/about/transparency.

Kaspersky Lab este unul dintre furnizorii de soluții de securitate informatică cu cea mai rapidă creștere la nivel mondial. În prezent, compania este una dintre cele mai importante patru companii de securitate IT*, continuând să-și îmbunătățească poziția pe piață. Potrivit rezultatelor financiare ale companiei în 2012, înainte de a fi auditate, profitul a crescut cu 3%, în comparație cu anul anterior și a ajuns la 628 milioane de dolari. Kaspersky Lab este în prezent cel mai mare furnizor privat de soluții de securitate endpoint din lume.  

Kaspersky Lab este o companie internaţională cu operaţiuni în peste 200 de ţări la nivel mondial. Birourile centrale se află în Moscova, Rusia, iar compania este înregistrată în Marea Britanie. Kaspersky Lab are în prezent peste 2.800 de angajaţi, cu toţii specialişti calificaţi. Compania deţine birouri locale în 29 de ţări, iar produsele şi tehnologiile Kaspersky oferă protecţie pentru peste 300 de milioane de utilizatori și peste 250.000 de companii, la nivel global. Compania furnizează o gamă variată de produse și soluții pentru diferite tipuri de clienți, punând un accent important pe marile companii, precum şi pe afacerile mici și mijlocii. 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul