Optimizarea proceselor financiare și logistice

19 Aug 2021

DocProcess, cu susținerea BusinessMark, are plăcerea să vă anunțe organizarea evenimentului “Optimizarea proceselor financiare și logistice: viteză, eficiență și securitate în procesarea tranzacțiilor. Studiu de caz: Saint-Gobain Glass România”, ce va avea loc online, pe 22 septembrie 2021.

Optimizarea proceselor financiare și logistice

Evenimentul oferă participanților prilejul de a afla tendințele actuale existente pe piața din România în materie de digitalizare a proceselor de business, precum și aplicabilitatea practică a unei soluții de automatizare în departamenul financiar și în cel de logistică ale unui producător global de materiale de construcții.

Participarea la eveniment nu implica costuri, insa este necesara inscriere. Pentru inregistrare, va rugam sa completati formularul online AICI sau sa accesati pagina evenimentului, disponibilă AICI.

Cu o zi inainte de eveniment veți primi pe mailul completat la inregistrare detaliile de conectare.

Va rugam sa accesati pagina evenimentului pentru a regasi mai multe informatii despre concept, tematica si speakeri, disponibila AICI

DocProcess offers a next-generation cloud platform that helps companies take control of their processes across their whole ecosystem. Recognizing that successful digital transformation requires seamless and accurate processes within as well as between companies, DocProcess can onboard 100% of suppliers and achieve a 90% conversion rate of suppliers from paper to structured data. Thanks to the flexibility of the platform, companies can mix solutions to fit their changing business needs and connect all aspects of their business workflows: Purchase-2-Pay, Order-2-Cash, Logistics, Contract Managements, reconciliation processes and more. All cross referenced against record management and archiving. DocProcess thus enables 3,500 current clients to significantly reduce costs, no matter the ERPS they use, and to gain 360 visibility of their finances in real-time and focus more growing their business.

Din 2018, DocProcess s-a extins în afara României cu un centru R&D, aflat în Franța, la Grenoble. Alături de echipa din România, acest centru studiază și implementează tehnologii inteligente (A.I., machine learning, microservicii) în produsele actuale ale companiei. În 2019, în urma unei finanțări din partea Morphosis Capital, DocProcess a deschis un nou sediu în România, la Brașov.

Folosită de peste 3200 de clienți printre care companii precum Carrefour, Cora, Leroy Merlin, Altex sau Mondelez, platforma DocProcess a digitalizat până în prezent peste 100 de milioane de documente, salvând nu doar bugetele utilizatorilor ei, dar și peste 2000 de tone de hârtie.

Află mai mult despre serviciile DocProcess la: https://www.doc-process.com

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul