Sage lansează aplicația ERP pentru iPad în cadrul Internet and Mobile World

09 octombrie 2013

Sage Group PLc, unul dintre liderii mondiali în dezvoltarea de software de gestiune a afacerilor, completează Sage ERP X3, soluția proprietară ERP dedicată întreprinderilor mici și mijlocii, cu aplicația pentru tabletele iPad, creată special pentru forța de vânzări: Sage ERP X3 Sales App.

Sage Group PLc, unul dintre liderii mondiali în dezvoltarea de software de gestiune a afacerilor, completează Sage ERP X3, soluția proprietară ERP dedicată întreprinderilor mici și mijlocii, cu aplicația pentru tabletele iPad, creată special pentru forța de vânzări: Sage ERP X3 Sales App. Prezentată în cadrul “Internet and Mobile World”  București, noua aplicație mobilă poate fi descărcată din Apple Store. Aceasta permite utilizatorilor să acceseze datele înregistrate în soluția ERP cu ajutorul unui iPad, fie că au conexiune la un serviciu de internet mobil sau nu.

“Accesul la sistemul de gestiune în orice circumstanță a devenit o cerere esențială a utilizatorilor. Este, de altfel, firesc să împărtășești sau să interacționezi cu alți colaboratori, clienți sau parteneri cu ajutorul unui echipament mobil sau a unui terminal conectat la internet”, explică Isabelle Saint Martin, șeful diviziei ERP Mid-Market Sage. 

Utilizând această aplicație, angajații care ocupă poziții de vânzări și se află frecvent pe teren au acces în timp real la informațiile și serviciile operaționale. Sage ERP X3 Sales App poate fi utilizată în scenarii prestabilite pentru a îmbunătăți relațiile cu clienții și pentru a crește calitatea serviciilor livrate. Domeniul său de aplicabilitate acoperă funcții de back-office și front-office, utile angajaților implicați în activitățile de vânzări:

  • Analiza vânzărilor: acces imediat la cei mai recenți indicatori de performanță pentru companie, clienți sau vânzători
  • Informații despre clienți: istoric, localizare geografică, cifre actualizate de vânzări
  • Citații/Comenzi/Facturi: managementul tranzacțiilor într-un mod simplu și intuitiv
  • Regulament administrativ: înregistrarea regulamentelor și gestionarea cererilor nesoluționate
  • Gestionarea calendarului: administrează întâlnirile cu clienții
  • Gestionarea lead-urilor: monitorizează potențialii clienți din sistem
  • Coerența informațiilor: online și offline
  • Organizare multidosar

“Pentru a facilita adoptarea soluțiilor noastre, provocarea este să îmbunătățim eficacitatea operațională pentru utilizatori, în conformitate cu evoluția business-ului. Lansarea Sage ERP X3 Sales App este rezultatul acestui demers, permițând comercianților, angajaților care lucrează pe teren și dispun de terminale mobile performante, să aibă acces la funcții de back-office și front-office utile în interacțiunea cu clienții”, explică Isabelle Saint Martin. Aplicația Sage ERP X3 Sales App este disponibilă pentru versiuni ale soluției ERP începând de la Sage ERP X3 6.5, pe tablete iPad cu sistem de operare iOS 5 sau mai nou.

Sage la Internet and Mobile World

În perioada 9-11 octombrie, Sage, împreună cu partenerul său local Deveho Software Consulting, participă la Internet and Mobile World, un eveniment dedicat soluțiilor digitale de business, ce se desfășoară în centrul expozițional Romexpo. Aceștia sunt localizați în Sala C, stand 17, unde prezintă soluțiile Sage ERP X3 și Sage FRP Treasury.  

Deveho Software Consulting,partener Sage, participă la TIB

Deveho va fi de asemenea prezentă la TIB, Târgul Internațional de Tehnologie București, care are loc între 16 și 19 octombrie 2013.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

Romanian Software, unul dintre liderii pietei romanesti de solutii software dedicate resurselor umane, a lansat in Cloud platforma colorful.hr. Platforma este specializata in salarizarea, recrutarea si administrarea resurselor umane si vine in sprijinul companiilor mici si mijlocii, care doresc sa isi automatizeze o parte din activitatile aferente departamentelor de HR.

Citește tot arrow_forward

Digitalizarea elimină munca repetitivă din cadrul companiei Clini-Lab cu până la 80%

Principalele diferențe pe care le aduce digitalizarea în comparație cu procesele clasice de management sunt, în primul rând, legate de eficiență și o disponibilitate mult mai bună a informației, atât pentru manageri, cât și pentru angajați.Digitalizarea aduce beneficii care se văd în zona operațională, prin introducerea unor fluxuri clare și control...

Citește tot arrow_forward