Sage lansează aplicația ERP pentru iPad în cadrul Internet and Mobile World

09 octombrie 2013

Sage Group PLc, unul dintre liderii mondiali în dezvoltarea de software de gestiune a afacerilor, completează Sage ERP X3, soluția proprietară ERP dedicată întreprinderilor mici și mijlocii, cu aplicația pentru tabletele iPad, creată special pentru forța de vânzări: Sage ERP X3 Sales App.

Sage Group PLc, unul dintre liderii mondiali în dezvoltarea de software de gestiune a afacerilor, completează Sage ERP X3, soluția proprietară ERP dedicată întreprinderilor mici și mijlocii, cu aplicația pentru tabletele iPad, creată special pentru forța de vânzări: Sage ERP X3 Sales App. Prezentată în cadrul “Internet and Mobile World”  București, noua aplicație mobilă poate fi descărcată din Apple Store. Aceasta permite utilizatorilor să acceseze datele înregistrate în soluția ERP cu ajutorul unui iPad, fie că au conexiune la un serviciu de internet mobil sau nu.

“Accesul la sistemul de gestiune în orice circumstanță a devenit o cerere esențială a utilizatorilor. Este, de altfel, firesc să împărtășești sau să interacționezi cu alți colaboratori, clienți sau parteneri cu ajutorul unui echipament mobil sau a unui terminal conectat la internet”, explică Isabelle Saint Martin, șeful diviziei ERP Mid-Market Sage. 

Utilizând această aplicație, angajații care ocupă poziții de vânzări și se află frecvent pe teren au acces în timp real la informațiile și serviciile operaționale. Sage ERP X3 Sales App poate fi utilizată în scenarii prestabilite pentru a îmbunătăți relațiile cu clienții și pentru a crește calitatea serviciilor livrate. Domeniul său de aplicabilitate acoperă funcții de back-office și front-office, utile angajaților implicați în activitățile de vânzări:

  • Analiza vânzărilor: acces imediat la cei mai recenți indicatori de performanță pentru companie, clienți sau vânzători
  • Informații despre clienți: istoric, localizare geografică, cifre actualizate de vânzări
  • Citații/Comenzi/Facturi: managementul tranzacțiilor într-un mod simplu și intuitiv
  • Regulament administrativ: înregistrarea regulamentelor și gestionarea cererilor nesoluționate
  • Gestionarea calendarului: administrează întâlnirile cu clienții
  • Gestionarea lead-urilor: monitorizează potențialii clienți din sistem
  • Coerența informațiilor: online și offline
  • Organizare multidosar

“Pentru a facilita adoptarea soluțiilor noastre, provocarea este să îmbunătățim eficacitatea operațională pentru utilizatori, în conformitate cu evoluția business-ului. Lansarea Sage ERP X3 Sales App este rezultatul acestui demers, permițând comercianților, angajaților care lucrează pe teren și dispun de terminale mobile performante, să aibă acces la funcții de back-office și front-office utile în interacțiunea cu clienții”, explică Isabelle Saint Martin. Aplicația Sage ERP X3 Sales App este disponibilă pentru versiuni ale soluției ERP începând de la Sage ERP X3 6.5, pe tablete iPad cu sistem de operare iOS 5 sau mai nou.

Sage la Internet and Mobile World

În perioada 9-11 octombrie, Sage, împreună cu partenerul său local Deveho Software Consulting, participă la Internet and Mobile World, un eveniment dedicat soluțiilor digitale de business, ce se desfășoară în centrul expozițional Romexpo. Aceștia sunt localizați în Sala C, stand 17, unde prezintă soluțiile Sage ERP X3 și Sage FRP Treasury.  

Deveho Software Consulting,partener Sage, participă la TIB

Deveho va fi de asemenea prezentă la TIB, Târgul Internațional de Tehnologie București, care are loc între 16 și 19 octombrie 2013.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Particularitățile unui WMS dedicat industriei de distribuție

Succesul companiilor de distribuție depinde de acuratetea și eficiența informațiilor de care dispune managementul, de controlul costurilor și satisfacția clienților. Permanenta presiune impusă de clienți impun implementarea și utilizarea unui sistem de management în cadrul depozitelor, care să permită automatizarea proceselor de efectuare a operațiunilor de recepție, livrare ș...

Citește tot arrow_forward

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro....

Citește tot arrow_forward