SAP Business One Intercompany simplifică tranzacţiile interne

12 Oct 2020

Înfiinţarea de entităţi juridice noi pentru gestionarea unor linii de business independente sau deschiderea unor sucursale în alte ţări generează o inevitabilă complexitate operaţională. Tranzacţiile financiare între aceste companii înrudite sunt dificil de centralizat cu aplicaţiile tradiţionale de gestiune contabilă, iar consolidarea manuală a datelor consumă timp şi generează erori.

 

SAP Business One Intercompany simplifică tranzacţiile interne

În urma experienţei cu grupuri de companii active în peste 60 de ţări, SAP a creat un add-on special pentru rezolvarea acestor provocări. Soluţia SAP Business One Intercompany permite grupurilor de companii să gestioneze facil tranzacţiile interne, replicând automat date, documente şi înregistrări din bazele de date. Soluţia centralizează înregistrările despre vânzări, achiziţii, stocuri etc şi consolidează toate datele financiare într-o singură sursă. Aceasta reduce timpul şi efortul depus de angajaţi pentru corelarea, replicarea şi înregistrarea tranzacţiilorşi simplifică raportarea consolidată la nivelul întregului grup de companii. Este un add-on SAP Business One cu funcţionalităţi complexe, care implică multiple configurări detaliate (definirea entităţilor componente, relaţiile dintre acestea, tipurile de tranzacţiişi documente, conturi contabile corespondente,  modul de sincronizare a datelor etc) dar care generează o valoare adăugată ridicată.

Beneficii raportate de utilizatorii SAP Business One Intercompany

Principalele avantaje sunt consolidarea financiară a datelor de la toate entităţile grupului, analiza centralizată a performanţei comerciale (vânzări, target profitabilitate etc) coordonarea şi controlul facil al activităţii.

Cu SAP Business One Intercompany, clienţii System Innovation România reuşesc să:

Funcţionalităţi SAP Business One Intercompany

Din punct de vedere funcţional, soluţia SAP Business One Intercompany are trei componente principale:

Soluţia SAP Business One Intercompany se adresează atât companiilor care deschid sucursale în alte ţări sau fac parte din grupuri cu multiple entităţi juridice. Pentru companiile cu prezenţă pe alte pieţe, add-on-ul este funcţional cu multiple localizări şi permite o gestiune în valute multiple. Spre exemplu, compania mamă cu sediul în Bucureşti va utiliza SAP Business One localizat pentru România (sistem fiscal, interfaţă, monedă) iar sucursala din Sofia va utiliza SAP Business One localizat pentru Bulgaria.

Dacă sunteţi interesat de simplificarea operaţională a tranzacţiilor între companiile din grup, contactaţi chiar acum un consultant System Innovation România pentru derularea unui demo https://sysinconsult.ro/contact/.

System Innovation Romania este un integrator care ofera clientilor sai solutii software de business complete. Compania a inceput in 2008 sa implementeze in Romania si in tarile din regiune SAP Business One, solutie ERP dedicata intreprinderilor mijlocii. Expertiza acumulata in optimizarea proceselor de business a creat oportunitatea de a completa platforma ERP cu alte produse adiacente, atat extensii ale SAP Business One ( pachete de localizare pentru Romania, Bulgaria si Serbia, Banking Integration, Portal Clienti B2B), cat si solutii complementare: pachete de analize Business Intelligence bazate pe QlikView, solutii de automatizare RPA (Robotic Processing Automation) dezvoltate pe platforma UiPath si solutii de automatizare RPA dezvoltate in-house.

System Innovation Romania este lider in consultanta SAP Business One in Romania, cu peste 100 de clienti, oferind suport la peste 1000 de utilizatori ai solutiei ERP. Companiile din Europa care ne-au ales deja serviciile, beneficiaza de cunostinţele şi expertiza noastra in ce priveste SAP Business One si diverse industrii.

 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul