Descrierea aplicației

GestSEL - Software Bar Restaurant este o aplicatie software pentru gestionarea eficienta a afacerilor de tip bar, restaurant, terasa, club, pub, fast-food, cafenea, patiserie sau de tip street-food. Softul ofera un control total asupra tutur...

Citește tot arrow_forward

GestSEL - Software Bar Restaurant este o aplicatie software pentru gestionarea eficienta a afacerilor de tip bar, restaurant, terasa, club, pub, fast-food, cafenea, patiserie sau de tip street-food. Softul ofera un control total asupra tuturor activitatilor unei astfel de afacere, de la preluarea comenzilor, evidenta meselor si a ospatarilor, emiterea notelor de plata si a bonurilor fiscale, pana la evidenta stocului si contabilitate primara.

 

Caracteristici Front Office

  •  preluarea comenzilor pe ecrane de tip touchscreen sau pe ecrane normale cu ajutorul mouse-ului
  •  evidenta comenzilor pe mese si ospatari
  •  emiterea bonurilor de comanda-marcaj pentru sectii (bucatarie, bar, cafenea, terasa, etc.)
  •  introducerea rapida a modului de preparare si servire a produselor
  •  vanzarea produselor cu reteta variabila/produs compus din alte produse (ex: Meniul zilei cu pret unic, compus din diferite ciorbe si preparate la alegerea clientului; Meniu Burger, compus din Burger, sosuri la alegere, cartofi prajiti si bautura racoritoare)
  •  emiterea notei de plata personalizata si  a bonului fiscal (Datecs, Sam4S, Activa, Zeka, Tremol, Custom, Daisy, etc.)
  •  modalitati de plata multiple (numerar, card, tichet, protocol, virament, transfer camera hotel, etc.)
  •  impartirea notei de plata in mai multe note separate
  •  emiterea unei note de plata proforma inaintea notei de plata
  •  generarea notei de plata cu cota de TVA specifica preparatelor servite la pachet
  •  posibilitatea de a vizualiza/relista o nota de plata emisa
  •  generarea facturii dintr-o nota de plata emisa, cu posibilitatea listarii la imprimanta notei de plata sau format A4
  •  accesul utilizatorilor (ospatarii) in sistem pe baza unei parole, RF-ID TAG sau cartela magnetica
  •  stabilirea drepturilor de acces a utilizatorilor (ospatar, sef sala, ospatar cu stornare, manager, utilizator, gestionar) si a culorilor meselor ocupate de acestea
  •  posibilitatea de a efectua stornari, configurabile pe fiecare ospatar
  •  aranjarea meselor se realizeaza foarte usor prin metoda DRAG-AND-DROP
  •  posibilitate de a acorda discount-uri procentuale sau valorice pe notele de plata
  •  fidelizarea clientilor prin card de fidelizare sau prin introducerea manuala a codului de client
  •  posibilitatea de a introduce doua preturi la un produs: pret normal si pret redus/majorat
  •  evidenta servicii cu taxare orara (locuri de joaca, spa, biliard, jocuri. etc.)
  •  numar nelimitat de produse structurate pe grupe (categorii) la care se pot asocia imagini sau culori diferite
  •  cele mai frecvente configurari (adaugare/modificare ospatari, modificarea meselor) se pot realiza direct de pe planul de mese introducand parola unui utilizator cu aceste drepturi
  •  posibilitatea de preluare a meniului de produse dintr-un fisier text sau excel
  •  retea - posibilitatea de a efectua vanzari sau de a introduce simultan documente de pe mai multe statii de lucru din aceeasi locatie
  •  compatibil cu modulul GestSEL Hotel, pentru transferul notelor de plata automat pe camera
  •  administrarea aplicatiei si de la distanta prin intermediul Internet-ului
  •  viteza si siguranta datelor datorita folosirii sistemului de baze de date Microsoft SQL Server

Caracteristici BackOffice

  •  evidenta retetare - configurarea retetelor si a subretetelor fiecarui produs
  •  evidenta stocului de produse
  •  incarcarea stocului prin introducerea si listarea documentelor de receptie (facturi de cumparare, NIR-uri)
  •  descarcarea stocului automata pe baza vanzarilor si pe baza retetelor de preparare
  •  emitere facturi, avize, chitante, bonuri de consum cu posibilitatea trimiterii prin email
  •  preluare automata date de indentificare clienti/furnizori on-line
  •  evidenta client-furnizor, facturi neincasate-neachitate
  •  inventariere si proces verbal de modificare de preturi
  •  posibilitati de preluare si transfer de date din si in diferite formate (ex: preluare nomenclator produse, retete si parteneri din fisier Excel)
  •  exportul rapoartelor in diferite formate: Excel, PDF, Word, Html, etc.
  •  transfer automat in diferite aplicatii de contabilitate financiara: SAGA, WinMENTOR, Ciel, ContNET, Softerom, etc.

Rapoarte si situatii

  •  rapoarte vanzari pe ospatari, produse, departamente, top-uri (Ex: cele mai bine vandute 10 produse), etc.
  •  situatie vanzari centralizata pe diferite criterii (top produse, top clienti, vanzari comparative pe luni si ospatari, etc)
  •  raport vanzari detaliat cu evidenta preturilor de vanzare/cumparare si a adaosului comercial
  •  situatie inchidere de zi detaliata pe ospatari si modalitati de incasare
  •  centralizator ale vanzarilor pe produse
  •  vizualizarea si listarea rapida a stocului pe diferite criterii de filtrare
  •  lista retetelor de bucatarie cu vizualizarea costurilor de productie si adaos comercial
  •  raport de aprovizionare conform stocurilor existente si a stocului minim stabilit
  •  lista stocuri minime necesare si produse cu data de expirare
  •  vizualizarea necesarului de materie prima pentru un eveniment planificat in vederea aprovizionarii
  •  lista inventar
  •  centralizator receptii
  •  fisa produs, fisa de magazie
  •  raport de gestiune
  •  raport facturi neachitate/neincasate client-furnizor
  •  situatie scadentar - facturi scadente intr-o anumita perioada
  •  registru de casa si banca
  •  declaratia 394
arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review
Modalitate de licențiere
  • On premises
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server
  • Accesare prin intermediul rețelei companiei
  • Accesare prin internet
Sistem de operare
  • Windows
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Română
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin dezvoltare la cerere
Instruire
  • Curs
  • Webinar
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
Freya Restaurant

De ce Freya Restaurant? Este un produs premium, realizat cu multă atenţie la detalii şi cu elemente inovative Este o soluţie vie, echipa noastră îmbunătăţeşte constant funcţionalităţile soluţiei Freya promite uşurinţă în preluarea comenzilor şi, implicit, un timp de servire mai scurt pentru clienţi Este o soluţie orientată către client, cu mai multe sis....

360 Tourist Management Pack

360 Tourist Management Pack, este un produs dedicat exclusiv pensiunilor, hotelurilor, hostelurilor,  unitatilor de cazare in stil Airbnd / B&B si campingurilor.  Primele 6 luni de utilizare sunt GRATUITE. Oricine doreste sa isi faca un cont pe platforma, poate accesa site-ul www. touristmanagement360.com si sa dea click pe Register. Platforma are o gama variata de facilitati, cum ....

Lemon POS

Inițial, soluția software Lemon POS a fost gândită pentru a-i ajuta pe organizatorii de evenimente să scurteze timpul de așteptare și să afle în timp real ce se întâmpla în fiecare punct de lucru. Ulterior, soluția a fost adaptată și pentru utilizarea ei în cadrul activităților de producție sau servicii care implică un portofoliu cu număr relativ ....