De ce recomandăm managementul contractelor în platforma JobRouter?

13 Jul 2021

JobRouter permite digitalizarea oricărui proces intern (concedii, deconturi, marketing, logistică, achiziții) realizat prin diferite fișiere, prin telefon, pe email sau pe hârtie. Tehnologia flexibilă, modulară și scalabilă oferă posibilitatea de integrare cu aplicațiile interne ale companiei.

De ce recomandăm managementul contractelor în platforma JobRouter?

Managementul contractelor în mod digital în JobRouter permite:

Un proces optimizat digital pentru gestionarea contractelor ia în considerare întregul ciclu de viață al clienților deoarece acoperă toți pașii care implică, procesează sau necesită date contractuale.

Prin accesul la informațiile cheie din diverse surse eficientizați pașii intermediari și aveți ocazia să atribuiți șabloane și atașamente tuturor părților. Procesele sunt în legătură directă, care la rândul lor includ gestionarea furnizorilor, vânzătorilor, partenerilor, clienților sau angajaților.

Prin urmare, gestionarea contractelor nu se referă doar la contracte, ci și la toate părțile implicate. Schimbul lin și transparent de informații în cadrul procesului de management digital automatizat ajută în cele din urmă la creșterea tangibilă și permanentă a eficienței companiei dumneavoastră.

Odată ce contractele au fost create, semnate și depuse, un proces de gestionare a contractelor sprijină transparența. La urma urmei, contractele au adesea date de încheiere la care trebuie să fie reziliate, reînnoite sau modificate - cu condiția să fie respectate. Adesea, astfel de termene trec și, în cel mai bun caz, nu se întâmplă nimic. În cel mai rău caz, compania suportă costuri suplimentare nedorite. Prin urmare, gestionarea digitală a contractelor este esențială pentru a vi se reaminti obligațiile în timp util.

Platforma de optimizare a proceselor JobRouter oferă o gamă largă de caracteristici și module care vă ajută să gestionați contractele și să atingeți excelența operațională. Cu ajutorul posibilităților existente îm platforma de optimizare a proceselor vă oferim următoarele posibilități:

și alte noi posibilități pe care le veți descoperi după ce începeți să utilizați platforma!

Managementul digital al contractelor aduce transparență și vă ajută să economisiți bani. Profitați la maximum de biroul dumneavoastră fără hârtie!

Aceste informații au fost publicate inițial pe contul Medium al companiei noastre aici https://tinyurl.com/ManagementulContractelor

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.

Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platfome cu mii de utilizatori în momentul de față, la nivel internațional: JobRouter și DocuWare.

Scurt istoric al companiei:

1989 – S-a înființat grupul Beck et al. în Germania

2005 – S-a deschis filiala Beck et al. în Cluj-Napoca, România având ca principal obiectiv acordarea de servicii de suport IT pentru proiectele internaționale

2010 – Serviciile oferite s-au diversificat înspre consultanță de business, implementare proiecte de digitalizare și suport în utilizarea optimă a produselor

2011 – Partener autorizat DocuWare – produs recunoscut de Gartner, Nucleus și alte companii de analiză de piață, ca unul dintre cele mai bune produse de management al documentelor pentru companiile care au ca obiectiv digitalizarea documentelor

2012 – Partener autorizat JobRouter – una dintre cele mai versatile platforme de automatizare a proceselor si data management, potrivită companiilor care au ca obiectiv creșterea eficienței prin digitalizarea proceselor

2020 – Având 40 de angajați și 20 de proiecte implementate ne conturăm rolul de partener de încredere pentru accelerarea digitalizării afacerilor.

 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul