Regista anunță digitalizarea a peste 500 de primării din România și oferă sprijin gratuit primăriilor încă nedigitalizate

19 Mar 2020

În contextul pandemiei provocate de noul coronavirus, Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, anunță că va oferi acces gratuit la două module ale aplicației de registratură și managementul documentelor Regista. Astfel, instituțiile publice nedigitalizate pot solicita trei luni de licență gratuită pentru modulele Managementul documentelor și e-Guvernare. Prin această acțiune, Zitec își propune să încurajeze autoritățile să înregistreze electronic documentele și cererile depuse de către cetățeni și să primească sesizări online, pentru a evita aglomerația, a limita cozile formate la sediul acestora sau a elimina complet nevoia unei vizite.

Regista anunță digitalizarea a peste 500 de primării din România și oferă sprijin gratuit primăriilor încă nedigitalizate

Regista este lider de piață pe segmentul aplicațiilor de registratură și management al documentelor în administrația publică locală, ajutând în prezent la eficientizarea și digitalizarea activității interne din peste 500 de instituții publice și companii din 40 de județe din țară. Până în prezent, aplicația are peste 9.000 de utilizatori și au fost înregistrate peste 7 milioane de documente.

Rolul Regista este să automatizeze activitatea din administrațiile locale, guvernamentale și din companii, facilitând atât o comunicare optimă între departamente, cât și pe cea dintre funcționari și cetățeni, pentru o rezolvare electronică, rapidă și mult mai organizată a solicitărilor primite.

Modulul Managementul documentelor este foarte util pentru instituții în această perioadă, încurajând lucrul de acasă al personalului acestora. Cu ajutorul modulului, funcționarii pot înregistra electronic documentele, pot gestiona fluxul de lucru între departamente, precum și transmiterea lor între acestea. De asemenea, verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor se face într-un mod mult mai rapid și eficient. 

Totodată, Regista este prima aplicație care respectă codul administrativ și care facilitează comunicarea online dintre instituțiile publice și cetățeni, prin modulul e-Guvernare. Astfel, cetățenii pot consulta online starea documentelor publice, pot trimite cereri online sau pot depune sesizări electronice pentru diferite nereguli identificate pe raza localității. Toate acestea se pot face prin intermediul portalului asigurat de Regista, ce poate fi accesat de pe website-ul instituției.

Aplicația poate fi accesată de oriunde de către funcționarii publici sau angajații companiilor, fiind disponibilă direct din browser, fără instalare și cu toate informațiile stocate în siguranță în cloud Microsoft Azure.

„În această perioadă în care distanțarea socială este recomandată ca metodă de prevenție, este foarte important să reducem cât mai mult birocrația și aglomerația din instituțiile publice și private, iar comunicarea dintre acestea și cetățeni să se desfășoare electronic. Astfel, fiecare cetățean va putea trimite cereri sau va putea face sesizări către instituția de proximitate direct de acasă, online, fără a se mai deplasa la sediul acesteia. Încurajăm toate instituțiile să apeleze cu încredere la echipa noastră, care le va oferi asistența necesară și soluțiile potrivite pentru a trece cu bine peste această perioadă”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și co-fondator Zitec.

Lider pe piața IT & Digital Marketing din România, cu birouri în București și Brașov, Zitec este specializată în dezvoltarea de soluții de afaceri, servicii și produse tehnologice personalizate, aplicații mobile, blockchain, precum și servicii de digital marketing.

Zitec este una dintre puținele companii românesti certificată Google Cloud Premier Partner, Microsoft Application Development, Microsoft Gold Cloud Platform, Amazon AWS Technology Partner și furnizor al platformei de soluții eCommerce în cloud VTEX, precum și Adobe Solution Bronze Partner.

Cele 650+ de proiecte implementate în peste 20 de țări pentru clienți din domeniul turismului, sănătății, finanțelor, educației, lifestyle, distribuție sau comerț electronic atestă experiența Zitec în toate industriile, cu diferite modele de business, pe tehnologii și platforme variate. 

Servicii integrate: 

  • Audit și consultanță
  • Soluții software
  • Dezvoltare de aplicații mobile
  • Quality assurance
  • Soluții blockchain
  • DevOps
  • Securitate și protecția datelor
  • Digital marketing
  • UI/UX design
  • Soluții eCommerce 
  • Mentenanță Magento, WordPress, Symfony
  • Servicii Cloud
  • Consultanță în fonduri de inovare

Între clienții locali ai companiei se numără PayU, Sameday, Flanco, eMAG, Arctic, Paravion sau 7card.

Printre clienții internaționali putem număra ST.com, Pegasus Legal Funding, Roche, The Wine Society sau The Fundworks.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Digitalizare IMM Nord-Vest: Află secretul unui proiect tehnic de succes!

Agenţia de Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Vest a lansat un demers de consolidare a culturii digitale în mediul de afaceri! 

Citește articolul