WizRetail este solutia optima pentru restaurante, cafenele, baruri (permite transmiterea automata a comenzilor catre bucatarie, gestionarea retetarelor si administrarea promotiilor, inclusiv cele de tip „Happy hour”), depozite si magazine (oferind avantajul de a putea urmari in timp real disponibilitatea stocurilor si evolutia vanzarilor), lanturi comerciale (asigurand vizibilitatea vanzarilor multi-locatie). De asemenea, solutia ofera atat functionalitati pentru planificarea activitatilor in back-office, cat si interfete pentru utilizarea la punctele de vanzare, in doua variante, in functie de necesitatile clientului: retail sau restaurant.

Functionalitati:

Modulul pentru back-office permite automatizarea tuturor proceselor din cadrul depozitului, de la achizitii, monitorizarea nivelurilor stocurilor, inventariere, pana la urmarirea vanzarilor si operarea cashflow-ului. Solutia ofera posibilitatea gestionarii in timp real a unui numar mare de puncte de vanzare, ceea ce o face eficienta indiferent de marimea companiei ce o utilizeaza. O alta funcționalitate ce creste eficienta si acuratetea o reprezinta lucrul cu loturi, numere de serie, termene de valabilitate.  De asemenea, pentru imbunatatirea vizibilitatii proceselor si pentru urmarirea profitabilitatii, sistemul include o serie de rapoarte specifice, cu date actualizate permanent, in multiple formate grafice.

Modulul de front-office retail a fost special conceput pentru a automatiza operatiunile, permitand utilizatorilor sa realizeze eficient si cu usurinta vanzari, sa inregistreze plati si sa aplice discounturile aferente.

Modulul de Front-office restaurant propune o interfata specializata, cu posibilitatea deschiderii de comenzi, completarii comenzilor deja deschise, transmiterii informatiilor catre bucatarie/ bar, tiparirii notelor de plata si a bonurilor fiscale etc. Pentru a raspunde cerintelor specifice din acest domeniu, sistemul include alte doua functionalitati importante: "Happy Hour" (setarea orelor de desfasurare a promotiei si a informatiilor aferente) si "Rezervare".In plus, tinand cont de specificul unor activitati si de necesitatea cresterii acuratetii si vitezei de lucru, Wizrom propune si WizRetail Mobile, o solutie complementara ce se instaleaza pe terminale mobile si poate fi folosita pentru livrare, inventariere, vanzari, comenzi, aprovizionare. Permite conectarea, prin intermediul celor mai moderne tehnologii, la echipamente mobile pentru emiterea de documente, facturare etc.

Implementand aceasta solutie, puteti beneficia de urmatoarele avantaje:

  • posibilitatea personalizarii pentru diferite modele de business si procese asociate activitatilor comerciale ale companiilor;
  • interfata grafica intuitiva;
  • urmarirea activitatii fiecarui angajat, inregistrarea in sistem facandu-se pe baza de user si parola;
  • automatizarea si administrarea centralizata a operatiunilor;
  • solutie optimizata pentru lucrul cu echipamente hardware specifice: cititoare de coduri de bare, terminale cu touchscreen, imprimante fiscale, POS-uri, case de marcat, dispozitive pentru plata cu card etc.;
  • import si/ sau export facil din/ catre alte aplicatii.

Industrii

Retail

Interesat de această aplicație?

PRODUSE asemĂnĂtoare

Cloud

5

1

Yes

1

1

Catering și restaurante

Hoteluri și pensiuni

Retail