NEWTON aduce inovație și tehnologie în școlile speciale
Elevii de la școlile speciale pentru deficienți de auz vor învăța fizică și chimie folosind tehnologia 3D, Augmented Reality și Virtual Reality. Conținutul a fost dezvoltat de SIVECO România, în cadrul proiectului...
Citește articolulWand.education: Revoluția creată de SIVECO în domeniul lecțiilor interactive
Când accesul la informație este mijlocit de tehnologie de la vârste tinere, sistemul educațional nu poate decât să țină pasul cu inovația
Citește articolulSIVECO Belgia anunță lansarea Wand.education™ - platforma care îi ajută pe profesori să creeze ușor lecții interactive
SIVECO Belgia, filiala din Bruxelles a SIVECO România S.A., anunță lansarea pe piață a Wand.education™.
Citește articolulProiectul european Inspiring Science Education promovează și premiază proiectele științifice ale profesorilor și elevilor români
În perioada 29 iunie - 1 iulie 2016, se desfășoară la Sinaia Conferința Națională Inspiring Science Education, proiect în care SIVECO România este partener și coordonator naţional
Citește articolulUn nou proiect educațional, lecții digitale de biologie pentru elevii claselor a VII-a
Agenția interactivă Reea, prin portalul www.educatie.inmures.ro, lansează un nou proiect educațional dedicat elevilor claselor a VII-a. Tinerii care doresc să aprofundeze cunoştinţele acumulate în clasă au la dispoziție conținuturi...
Citește articolulDe ce să alegi o aplicație software pentru școala sau grădinița ta?
Piața globală de software educațional va ajunge la 70.62 miliarde de dolari până în 2020 potrivit unui studiu realizat la nivel global, 8,1% rată globală (Compound Annual Growth Rate).
Citește articolulProfesorii pot crea de acum jocuri educaționale în mai puțin de 5 minute
SIVECO a lansat la GESS Dubai o aplicație ce promite schimbarea modului în care profesorii folosesc resursele digitale la clasă
Citește articolul