Descrierea aplicației

Implementarea unei solutii ERP produce valoare reală companiilor prin oferirea unui suport real în transformarea proceselor interne din cadrul companiei şi prin susţinerea obiectivelor de business.

Charisma ERP 2013 este un sistem informatic integrat destinat managementului resurselor companiilor de orice dimensiune, în vederea optimizării şi simplificării proceselor interne de business. Charisma ERP este un sistem multi-modul, special proiectat pentru a oferi suport...

Citește tot arrow_forward

Implementarea unei solutii ERP produce valoare reală companiilor prin oferirea unui suport real în transformarea proceselor interne din cadrul companiei şi prin susţinerea obiectivelor de business.

Charisma ERP 2013 este un sistem informatic integrat destinat managementului resurselor companiilor de orice dimensiune, în vederea optimizării şi simplificării proceselor interne de business. Charisma ERP este un sistem multi-modul, special proiectat pentru a oferi suport tuturor sectoarelor de business dintr-o companie, prin standardizarea proceselor decizionale sau productive, şi prin introducerea celor mai bune practici specifice fiecărui sector de activitate în parte. 

Flexibilitatea şi uşurinţa adaptării la legislaţia şi la mediul de afaceri românesc a  transformat Charisma ERP în cea mai bine vândută soluţie ERP la nivel de mid-market din România. În prezent, sistemele ERP Charisma susţin operaţiunile celor mai puternice organizaţii din sectoare ca distribuţie, retail, vânzări şi achiziţii, producţie, transport, medical-farmaceutic, construcţii sau servicii.

În ultimii trei ani, TotalSoft s-a clasat pe primul loc în topul furnizorilor de solutii ERP in România, conform studiului realizat de compania de analiză de piaţă Pierre Audoin Consultants.

Sistemele ERP Charisma sunt implementate în 17 ţări europene, printre care Polonia, Serbia, Rusia, Ungaria, Cehia, Grecia, Republica Moldova, Ucraina, Albania, Bulgaria, Austria şi Senegal.

Beneficii:

  • Trasabilitate – sistemul permite urmărirea evoluţiei oricărui document primar din companie (din ce a fost generat, ce alte documente a generat, în ce module a fost folosit, etc.) precum şi a persoanelor care lucrează şi realizează modificări în baza de date.
  • Integrabilitate – soluţia integrează întreaga activitate a unei companii într-un sistem unitar cu o baza de date unică.
  • Flexibilitate - sistemul se mulează pe activitatea companiilor din toate domeniile de activitate, datorită extensiilor specifice, flexibile şi rapid configurabile de care dispune (retail, leasing, contracte, rate, credite, asigurări, producţie, service, parc-auto, managementul flotelor, resurse umane şi salarizare, etc.)
  • Modularitate - structura pachetului este modulară, fiecare aspect al activităţii unei companii fiind tratat într-un mod specific şi adecvat.
  • Scalabilitate şi fiabilitate – se poate porni de la o configuraţie minimă, module suplimentare putând fi adăugate ulterior. În plus, pachetul software nu necesită transformări în cazul unor modificări esenţiale ale dimensiunii şi complexităţii companiei.
  • Securitate – sistemul asigură un nivel avansat de securitate, drepturile sau restricţiile utilizatorilor ajungând până la nivelul câmpurilor din baza de date.
  • Configurabilitate ridicată în ceea ce priveşte tranzacţiile, modelele de contare, rapoartele specifice, planurile de conturi, centrele de cost.
  • Adaptabilitate – sistemul, deşi iniţial a fost dezvoltat pentru piaţa romanească, este implementat cu succes în companii din Polonia, Serbia, Albania, Turcia, Grecia, adaptându-se la mediul de afaceri şi la legislaţia specifică acestor ţări.
  • Raportare – sistemul asigură proiecţia întregii activităţi în setul de documente tip - raportările impuse de legislaţie, raportări specifice, documentele prevăzute de procedurile interne -  eliminând astfel inconsistenţele şi redundanţele.
  • Arhivarea datelor – sistemul asigură un mod de arhivare a datelor complet configurabil în scopul eficientizării folosirii spaţiului de pe hard-disk simultan cu obţinerea unei viteze sporite de lucru.
  • Aliniere la obiectivele organizaţionale - control în timp real, optimizarea activităţii şi creşterea eficienţei, suport decizional.
  • Orientare pe procese, fluxuri de documente şi evenimente

Charisma ERP 2013 este structurat pe trei niveluri:

Charisma Core Business
Charisma Core Business este pachetul de bază şi nucleul acestei solutii ERP, fiind perfect compatibil cu specificul oricărui sector de activitate. Orice implementare a sistemului Charisma ERP trebuie să includă obligatoriu acest nucleu, fără de care restul modulelor nu funcţionează. Soluţia este formată din opt module distincte, perfect integrate între ele, care au fost adaptate în timp proceselor critice din diverse verticale de business: Contabilitate, Financiar, Imobilizări, Vânzări, Achiziţii, Stocuri, Bugete şi Comerţ Exterior.

Module Adiţionale
Modulele adiţionale adaptează nucleul acestei solutii ERP la specificul de business al oricărei organizaţii, indiferent de dimensiune sau complexitate. În prezent există numeroase module adiţionale, proiectate special pentru a acoperi nevoi specifice celor mai importante domenii de activitate: Financiar-bancar, Servicii, Distribuţie, Retail, Producţie, Medical-farmaceutic, Construcţii, Proiectare, sau Utilităţi.

Pe lângă modulele adiţionale, Charisma ERP se integrează nativ cu toate soluţiile din cadrul Charismei Business Suite, formând cea mai puternică suită de aplicaţii software de pe piaţa de sisteme ERP adaptate legislaţiei şi nevoilor pieţei româneşti. Astfel, sisteme ERP precum Charisma Medical Software, Charisma HCM, Charisma Office Automation, Charisma Cost Control, Charisma Collection, CRM, sau Charisma Analyzer şi Primavera oferă organizaţiilor de orice dimensiune, transparenţa şi agilitatea necesare luării celor mai bune decizii strategice.

arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
WinMENTOR

Pachetul de programe de gestiune este conceput pentru a respecta cerintele pietei actuale, oferind un acces prompt si simplu la toate resursele disponibile. WinMENTOR cuprinde instrumente integrate pentru stocarea, analiza si raportarea rapida a informatiilor Interconectivitatea modulelor WinMENTOR si conectivitatea aplicatiei cu periferice de gestiune (case de marcat, cititoare de coduri de bare....

WinMENTOR

WinMENTOR este destinat utilizarii de catre firme cu profil de comert en-gros si en-detail, productie industriala si agricola, constructii, audit financiar-contabil, alimentatie publica, servicii, etc.  Pachetul de programe este astfel conceput incât poate fi folosit si de catre persoane neinitiate în contabilitate, odata ce configurarea initiala a fost definitivata sub indruma....

WIZPRO

Este cea mai implementata solutie ERP din Romania, care integreaza atat module de baza (financiar-contabilitate, gestiune, logistica, vanzari, mijloace fixe), cat si functionalitati aditionale, precum: managementul relatiilor cu clientii - CRM, al aprovizionarii, al activitatii de service si mentenanta; management de proiect; planificarea avansata a productiei combinata cu cea a necesarului d....