Despre EasyBill

Facturare online

Programul de facturare online EasyBill iti permite sa emiti facturi fiscale, proforme, chitante si alte documente de plata in numai cateva secunde. Interfata web simpla si intuitiva iti permite sa ai acces oricand si de oriunde la facturile si documentele tale. Poti accesa EasyBill de pe PC, tableta sau telefon mobil.

Incaseaza facturile electronic

Folosind aplicatia de facturare permiti clientilor sa-ti plateasca facturile prin carti de credit (Visa, MasterCard) sau metode de plata electronica (MobilPay, PayU, Libra Pay, PayPal, Skrill - MoneyBookers).

Stocuri

EasyBill tine gestiunea automata a stocurilor companiei tale. Vei stii mereu care este stocul actual al unui produs si in ce depozit sau magazin se afla. De asemenea, modulul tine evidenta transferului de stocuri intre depozite si magazine.

Nu necesita instalare

Poti accesa programul de facturare direct din browserul tau preferat. EasyBill ruleaza online si nu trebuie sa instalezi nimic pe calculatorul tau beneficind astfel de toata puterea de calcul a serverelor noastre. Aplicatia poate fi accesata de pe PC, tableta sau smartphone.

Performanta

Prin utilizarea tehnologiile cloud, EasyBill iti ofera o experienta optima de utilizare. Parametrii de rularea ai programului nu sunt influentati de caracteristicile calculatorului tau.

Vanzari si incasari

In orice moment ai o vedere de ansablu asupra vanzarilor si incasarilor firmei tale. Stii mereu cate facturi ai emis, care au fost incasate si prin ce modalitati de plata. Mai mult, rapoartele pot fi analizate dupa criterii multiple, de exemplu: clienti, angajati, interval, tip facturi.

Abonamente

Programul de facturare EasyBill iti permite sa definesti abonamente. Folosind aceasta functionalitate vei scapa de grija facturilor recurente, acestea vor fi emise automat si clientii vor primi pe email factura impreuna cu email de notificare. Poti specifica diferite intervale de recurenta, de exemplu pot fi emise facturi lunar, saptamanal, anual, zilnic, la 15 zile.

Securitate

Comunicatia intre calculatorul tau si serverele noastre se face mereu printr-o conexiune criptata (HTTPS). Pentru blocarea atacurilor externe, aplicatia este protejata de un sistem Intrusion Prevention System oferit de Fortinet. Modulul de administrare al securitatii si al utilizatorilor iti permite sa definesti reguli stricte despre cine poate accesa aplicatia. Incoruptibilitatea datelor este asigurata prin tehnologia RAID10.

Rapoarte

Modulul de rapoarte iti permite sa analizezi performantele firmei tale. Ai acces la o serie larga de rapoarte precum: facturi scadente, facturi emise pentru un anumit client, facturi incasate intr-un anume interval. Pentru o analiza amanuntita, rapoartele pot fi descarcate si importate in Excel.

Produse si servicii

Aceasta functionalitate iti permite sa administrezi eficient produsele si serviciile firmei tale, precum si stocurile din diferitele depozite. Prin definirea produselor si serviciilor in nomenclator reduci simtitor timpul necesar emiterii unei facturi.

Servicii complexe

Pornind de la serviciile de baza, poti defini servicii complexe pe baza regulilor de eligibilitate intre servicii si produse (legatura si incompatibilitate). De exemplu, poti defini in aplicatie ca un anumit echipament nu poate fi achizitionat fara o anumita licenta software.

Perioada contractuala si penalizari

Pentru fiecare serviciu oferit de firma ta poti defini perioada contractuala si poti aplica penalizari daca clientul reziliaza contractul inaintea expirarii perioadei contractuale.

Fara clienti rau-platnici

EasyBill iti identifica automat clientii rau platnici, precum si clientii catre care firma ta are o expunere mare. Aplicatia notifica automat clientii rau platnici privind obligatiile fata de firma ta pana la stingerea datoriei.

Legislatie si taxe

Aplicatia este actualizata conform legislatiei in vigoare (TVA la incasare, regimurile speciale) si suportă calcularea automată a TVA. Modulul de taxe suporta definirea a diferite cote de TVA.

Utilizatori multipli

Poti defini in aplicatie utilizatori pentru angajatii si clientii tai. Colaborarea si performanta angajatilor va creste prin folosirea uneltelor puse la dispozitie de EasyBill. Sectiunile din aplicatie sunt disponibile in functie de rolurile utilizatorilor.

Personalizare

Facturile si documentele tale se vor diferentia fata de competitie. EasyBill iti permite sa personalizezi orice document emis de firma, precum facturi, avize, chitante, notificari, campanii. De asemenea, aplicatia iti permite sa creezi documente noi, de exemplu procese verbale de predare-primire, certificate garantie.

Cominicare personalizata

Prin folosirea acestui modul vei putea personaliza mesajele pe care le trimiti catre clientii tai. Aplicatia iti permite sa definesti sabloane personalizate sau sa incluzi in corpul mesajului informatii specifice clientului, de exemplu: nume persoana de contact sau nume firma.

Server SMTP Dedicat

Daca trimiti volume mari de emailuri, poti opta pentru un server SMTP dedicat oferit de EasyBill. Acesta iti va garanta ca mesajele tale vor ajuge in Inbox si nu in SPAM.

Trimitere inteligentă

Mesajele tale vor fi livrate folosind algoritmul nostru proprietar de trimitere pentru a evita incadrarea acestora mesaje in SPAM.

Import

Poti incarca in aplicatie liste cu adrese de email pe care le poti folosi ulterior pentru trimiterea mesajelor promotionale. Pe langa adrese de email poti incarca si alte campuri pe care ulterior poti sa le folosesti pentru personalizarea mesajelor.

Sabloane

EasyBill iti permite sa folosesti sabloanele existente sau sa-ti creezi proprile sabloane. Poti defini sabloane de email optimizate pentru citirea mesajelor pe dispozitive mobile.

Statistici

Stii mereu pentru fiecare campanie cand este programata sa inceapa, cate mesaje au fost trimise si care sunt adresele de email invalide. In plus, poti urmari campania folosind contul tau de Google Analytics.

Liste de email

Gestiune automata a listelor cu adrese de e-mail (abonare, dezabonare, opt-in);

Evita riscurile

EasyBill iti pune la dispozitie o solutie profesionala de administrare a documentelor companiei tale. Documentele vor fi salvate in cloud eliminand astfel riscurile asociate pierderii sau distrugerii documentelor.

Colaborare si partajare

Folosind solutia oferita de EasyBill vei duce la cresterea colaborarii intre angajati. Vei evita situatia in care se pierd anumite sectiuni din document, deoarece a fost editat de mai multe persoane in acelasi timp.

Stocare securizata

Evita distrugerea sau coruperea documentelor tale. Prin incarcarea lor in EasyBill beneficiezi de cele mai noi tehnologii de stocare a datelor in cloud, precum si de backup zilnic automat.

Versionare

Pentru fiecare document, EasyBill iti pune la dispozitie functionalitatea de versionare. Vei stii in orice moment cine a editat un anumit segment din document. Folosind aceasta functionalitate vei evita suprascrierile si pierderile accidentale a anumitor sectiuni din documente.

Organizare eficienta

Documentele tale vor putea fi usor de regasit prin folosirea metadatelor. Folosind EasyBill nu vei mai fi nevoit sa versionezi manual fiserele sau sa le duplici pentru fiecare colaborator in parte.

Alerte

Vei stii in orice moment ce document a fost editat si de catre cine. EasyBill te notifica automat la fiecare modificare a fiserului.

Manual de utilizare

Pentru a beneficia de toate capabilitatile oferite de platforma ti-am pus la dispozitie manualul de utilizare al aplicatiei EasyBill.ro. Acesta poate fi consulat online sau poate fi descarcat in format PDF.

Asistenta tehnica

Clientii aplicatiei EasyBill.ro beneficiaza de asitenta tehnica specifica aplicatiei. Suportul tehnic este disponibil in mai multe metode, in functie de preferintele tale (telefon, email, site).

Integrare si API-uri

EasyBill.ro iti pune la dispozitie un set extins de API-uri pentru integrarea cu aplicatiile tale. Integrarea se face prin servicii web. In functie de platforma care apelea EasyBill.ro poti opta intre servicii web REST JSON sau XML over HTTP.

Evaluare generală
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5

Solicită un demo pentru EasyBill

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația EasyBill completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!