Institutiile financiare inca se lupta cu gestiunea unei cantitati enorme de informatii provenite din documente in format fizic iar sistemele vechi nu pot gestiona orice tip de continut care este parte a unei situatii sau dosar. Alcatuirea unui dosar virtual al clientului este astfel o solutie necesara.

Solutia Dosarul virtual al clientului este o componenta din "Fabrica de Solutii Star Storage - Solutii de business adevarate, nu platforme".

Ce este un fisier de client virtual?

  • Contine procese, cerinte, date si documente
  • Unele activitati pot fi partajate de mai multi utilizatori
  • Marcheaza etapele parcurse
  • Toate aspectele sunt vizibile
  • Contine politicile legate de decizii si modul in care sunt gestionate informatiile
  • Colaborari - Rapoarte care prezinta cum si de ce au fost luate deciziile.

Solutia Star Storage

Solutia noastra contine urmatoarele componente:

  • Partea de intrare a datelor/continutului din scanare/indexare, import din alte sisteme (e-mail, DM, ERP, core-banking), formulare, fax, etc
  • Verificare/validare a datelor de intrare, pe baza unor algoritmi-cheie, baze de date, legislatie si standarde in vigoare etc.
  • Continut - Depozit partajat, capabilitati de cautare si acces la informatie, functionalitati de gestiune a documentelor
  • Rezultate - Rapoarte, urmarire si audit, comunicare dinamica.

Beneficiile solutiei Dosarul virtual al clientului

Mai rapid catre profit

  • Digitizarea documentelor de hartie
  • Maparea proceselor de business
  • Integreaza oameni, procese, informatii, sisteme, aplicatii si date
  • Genereaza comunicare personalizata, bogata in continut
  • Asigurarea conformitatii.

Foloseste la maximum platformele obisnuite de gestiune si stocare a continutului prin:

  • Reducerea cantitatilor uriase de informatii gestionate
  • Regasirea rapida a informatiilor in cadrul companiei
  • Adauga aplicatiilor de case management gestiunea securizata a informatiilor.

Ofera o platforma unitara care indeplineste toate cerintele de conformitate:

  • Depozitul arhivelor
  • Managementul inregistrarilor/politicilor de retentie
  • Protectia informatiilor
  • Trasabilitate completa pe partea de securitate si audit
  • Integrare cu aplicatiile liniilori de afaceri
  • Optimizarea stocarii.

Beneficii generale

  • Refolosirea unei platforme ECM pentru a implementa mai multe solutii business
  • Optimizarea proceselor de businessprin automatizari pe baza sistemelor de tip  BPM
  • Arhitectura flexibila si scalabila,controlul resurselor pentru fiecare aplicatie
  • Minimizarea costurilor prin implementari rapide dintr-o unitate de business in cealalta
  • Reducerea cheltuielilor de mentenanta, mai putine resurse IT pentru o singura platforma ECM
  • Asigurarea conformitatii folosind produse certificate si aplicatii specializate
  • Rezolutii rapide ale situatiilor prin procese de business automatizate
  • Colaborare siguraintre agentii bancare
  • Raspunsuri mai rapide si mai ferme catre clienti
  • Gasirea, partajarea si gestiunea informatiilor cu mai multa eficienta
  • Conformitatea cu normele de arhivare interne si internationale
  • Arhivarea cazurilor rezolvate in mod electronic, pentruacces rapid.

MAI MULTE DETALII...

Interesat de această aplicație?

PRODUSE asemĂnĂtoare